۴ تا ۵ ایستگاه قابل افتتاح در خط ۶ مترو وجود دارد/ اخذ عوارض برای کاهش آلودگی هواست نه درآمدزایی
کد خبر: ۷۴۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
محسن هاشمی:
رئیس شورای شهر تهران گفت: هر ساله شهرداری در اسفند چند ایستگاه مترو افتتاح می‌کرد و فکر کنم امسال هم ۴ تا ۵ ایستگاه قابل افتتاح در خط ۶ وجود دارد.
تعداد نظرات: ۴
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
ببخشید شعار شما و دوستانتان، زندگی در پایتخت، برای پولدارهاست.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
شما میگی طرح پولی کردن زوج و فرد حاصل نظرات کارشناسی بوده و برای درآمد زایی نیست !!؟ بسیارخوب

1-شما و اون کارشناس ها لطف کنید یک تضمین کتبی و رسانه ای بمردم بدهید که اگر آلودگی با پولی شدن رفع نشد تمام مبالغ دریافتی از مردم در این طرح رو بمردم مسترد کرده و بهشون برمیگردانید و بعلاوه استعفای خودتون رو هم امضاء میکنید

هرموقع چنین تضمینی رو بمردم دادید اونوقت زوج و فرد رو پولی کنید

2-شما میگی پیشنهاد بدین بسیار خوب شما لطف کنید تمام صنایع آلاینده از جمله پالایشگاه تهران کارخانه های سیمان و کارگاههای ریخته گری و....... رو از بافت شهری و حومه تهران به بیرون از آن منتقل کنید

قطعا انتقال این صنایع بودجه و اعتبار زیادی میطلبد که اگر شما واقعا نگران سلامتی مردم باشید از طریق کمک دولت و اعتبارات خودتون این کار را خواهید کرد

3-اینکه وزیر یا ارگان دولتی بخواد آمار سهم صنایع رو در آلودگی تهران را کم اعلام کند یا سهم خودرو ها رو بیشتر اعلام کند فقط برای خرج نکردن است فقط برای این است که متولیان این صنایع از قدرت چانه زنی و نفوذ بیشتری برخوردار هستند

بنابراین حتی اگر وزارت کشور هم مهر تأیید بر پولی شدن طرح زوج و فرد بزند برای این است که دولت پول گرفتن از مردم را بر جابجایی پرخرج صنایع ترجیح میدهد بر پرداخت بدهی های دولت به شهرداری ترجیح میدهد

بدیهی است که دولت به این طرح رأی مثبت میدهد بدیهی است که اون کارشناسان طرح پولی کردن زوج و فرد رو انتخاب کردند و میکنند

4- درمورد خودروهای پرمصرف شما باید مالیات بر تولید خودرو پرمصرف رو در دستور کار قرار بدهید اگر زورتون نمیرسه آیا باید مردم رو سرکیسه کنید!!؟ زورتون بمردم رسیده!!؟

5- اون کسانی که زمانی در سازمان محیط زیست وقت از تولید خودروی هیبریدی و کم مصرف در ایران جلوگیری کردند فقط برای اینکه از منافع واردات بیشتر بنزین به کشور منتفع بشوند اونها باید هزینه آلودگی رو پرداخت کنند نه مردم

با تمام این تفاسیر طرح پولی کردن زوج وفرد بفرض محال اگر مفید هم باشد اثرش فقط مقطعی و مسکن است دولت های قبل اگر کار بنیادی برای حل معضل آلودگی هوای تهران نکردند دولت فعلی چرا این کار رو در 6 سال اخیر نکرده چرا باید هزینه این کم کاری ها رو مردم بدهند !؟

راهکار برخی این مسئولین و هم حزبی های شما این بوده که دعا کنید باد بیاد ی هاشمی شما هم دعا کنید باد بیاد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
یعنی هیشکی نیست بر مصوبات شورای شهر نظارت کنه !!؟
کمسیون بررسی مصوبات شورا که زیر نظر خود شوراست
وزارت کشور و فرمانداری ها هم که به ضرر خودشون رأی نمیدهند و اگر بدهند باید سرکیسه رو خودشون شل کنند

صد رحمت به مجلس که حداقل یه شورای نگهبانی هست یه مجمع تشخیصی هست که بی طرف قضاوت کنه و بر مصوبات نظارت کنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۶
شما منشأ بوی بد تهران را با 70 میلیارد تومن اعتبار هنوز بصورت قطعی نتونستید معلوم کنید و میگید از مرکاپتان است خوب منشأ اون گاز مرکاپتان کجاست!!؟ اونوقت چطوری فهمیدید که منشآ آلودگی هوای تهران صنایع آلاینده نیست و خودرو ها و مردم مقصرند !!؟

اون کارشناسان با 70 میلیارد تومن نتونستند منشأش رو پیدا کنند !!؟ معجزه شده که بوی بد رفع شده !!؟

اونوقت با پولی شدن زوج و فرد میخواهید آلودگی رو رفع کنید !!؟
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
* captcha:
  • خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
  • توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
گزیده اخبار
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار