کاظم گفت:رعایت اخلاق حرفهای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمانهای بهتر و اصولیتر و موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از محورهای برگزاری این همایش است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید کاظم، در آستانه برگزاری دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی اظهارداشت: مدیریت صحیح پرسنل، اصول دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با قوانین مالیاتی و شکایات از محورهای اصلی این همایش است.
وی افزود: در کنار همایش اصلی برای پرسنل مطب نیز کارگاه جانبی با هدف برخورد هرچه بهتر با بیماران برگزار میشود به منظور بهرهگیری هرچه بهتر دندان پزشکان و پرسنل مطب که در همایش شرکت میکنند از بهترین سخنرانان در این زمینهها دعوت به عمل آمده است.
دبیر اجرایی دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی خاطرنشان کرد: آموزش استفاده درست و اصولی از فضای مجازی، رعایت اخلاق حرفهای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمانهای بهتر و اصولیتر و در نهایت موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از دیگر محورهای برگزاری این همایش است که بیماران هم از این فضای علمی و حرفهای سود میبرند.
کاظم گفت: این همایش دهم اسفند ماه سالجاری در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار میشود.