دبیر اجرایی دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی:
مدیریت مطبهای دندانپزشکی به صورت علمی/ ارتباط برخورد صحیح با بیماران و انجام درمانهای اصولیتر
کاظم گفت:رعایت اخلاق حرفهای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمانهای بهتر و اصولیتر و موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از محورهای برگزاری این همایش است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجید کاظم، در آستانه برگزاری دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی اظهارداشت: مدیریت صحیح پرسنل، اصول دیجیتال مارکتینگ و آشنایی با قوانین مالیاتی و شکایات از محورهای اصلی این همایش است.
وی افزود: در کنار همایش اصلی برای پرسنل مطب نیز کارگاه جانبی با هدف برخورد هرچه بهتر با بیماران برگزار میشود به منظور بهرهگیری هرچه بهتر دندان پزشکان و پرسنل مطب که در همایش شرکت میکنند از بهترین سخنرانان در این زمینهها دعوت به عمل آمده است.
دبیر اجرایی دومین همایش مدیریت نوین مطب دندانپزشکی خاطرنشان کرد: آموزش استفاده درست و اصولی از فضای مجازی، رعایت اخلاق حرفهای و برخورد صحیح با بیماران به جهت درمانهای بهتر و اصولیتر و در نهایت موفقیت دندانپزشکان در کار مدیریت علمی مطب از دیگر محورهای برگزاری این همایش است که بیماران هم از این فضای علمی و حرفهای سود میبرند.
کاظم گفت: این همایش دهم اسفند ماه سالجاری در مرکز همایشهای صدا و سیما با حضور اساتید و صاحبنظران برجسته برگزار میشود.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.