راد در جمع مدیران میادین میوه و تره بار:
میادین میوه و تره بار به استقبال نوروز میروند
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران بار در جلسه هماهنگی طرح «استقبال از نوروز» با معاونان این سازمان و مدیران میادین میوه و تره بار گفت: با توجه به تدابیر و تمهیدات پیش بینی شده و در راستای حمایت از سبد خرید شهروندان، میادین میوه و تره بار با اجرای «طرح ویژه تخفیفات» به استقبال نوروز میروند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد با تاکید بر اینکه پیشبینیهای لازم برای تأمین میوه و تره بار مورد نیاز شهروندان در آستانه آغاز سال نو اندیشیده شده است، افزود: با توجه به تفاوت قیمت محصولات در میادین و بازارهای میوه و تره بار، نسبت به سطح شهر و بالا رفتن تقاضا در روزهای پایانی سال، شاهد افزایش مراجعه کنندگان به این مراکز خواهیم بود.
وی به برنامههای سازمان مدیریت میادین برای گسترش کمی بازارهای میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: این سازمان به عنوان یک سازمان «خدمت رسانِ مشتری مدار»، برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان در نقاط پر جمعیت شهر که فاقد بازار میوه و تره بار هستند و تقاضا در آنها وجود دارد، نسبت به راهاندازی بازار اقدام میکند.
راد با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعمل سازمان مدیریت میادین در جهت تکریم شهروندان، بر اهمیت و ضرورت نوسازی و ایمن سازی بازارها در قالب طرح ساماندهی این مراکز، تاکید و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر کاهش هزینهها و چابک سازی سازمان، رضایتمندی شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر تاثیر فضاهای شهر بر تلطیف روحیه شهروندان، خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه تهران، ایجاد فضای شاد و مفرح در میادین و بازارها در قالب طرح «استقبال از نوروز» به شکل ویژه مورد توجه قرار میگیرد.
این جلسه مدیران میادین میوه و تره بار به طرح دیدگاهها و بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند که مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در خصوص هر یک از موارد مطروحه، توضیحات لازم را ارائه و تدابیر مورد نظر را اعلام کرد.
وی به برنامههای سازمان مدیریت میادین برای گسترش کمی بازارهای میوه و تره بار اشاره کرد و افزود: این سازمان به عنوان یک سازمان «خدمت رسانِ مشتری مدار»، برای ارائه خدمات بیشتر و بهتر به شهروندان در نقاط پر جمعیت شهر که فاقد بازار میوه و تره بار هستند و تقاضا در آنها وجود دارد، نسبت به راهاندازی بازار اقدام میکند.
راد با اشاره به لزوم نظارت بیشتر بر اجرای دستورالعمل سازمان مدیریت میادین در جهت تکریم شهروندان، بر اهمیت و ضرورت نوسازی و ایمن سازی بازارها در قالب طرح ساماندهی این مراکز، تاکید و خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا علاوه بر کاهش هزینهها و چابک سازی سازمان، رضایتمندی شهروندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار مورد توجه قرار گیرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در پایان با تاکید بر تاثیر فضاهای شهر بر تلطیف روحیه شهروندان، خاطرنشان کرد: با توجه به پراکندگی ۲۴۳ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۲ منطقه تهران، ایجاد فضای شاد و مفرح در میادین و بازارها در قالب طرح «استقبال از نوروز» به شکل ویژه مورد توجه قرار میگیرد.
این جلسه مدیران میادین میوه و تره بار به طرح دیدگاهها و بیان مسائل حوزه کاری خود پرداختند که مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در خصوص هر یک از موارد مطروحه، توضیحات لازم را ارائه و تدابیر مورد نظر را اعلام کرد.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.