به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، همایش فرصتهای تولید محتوا و کسب و کارهای دیجیتال امروز در ساختمان اپراتور دوم تلفن همراه برگزار شد.
این همایش با هدف تعامل، همفکری و بررسی چالشها و فرصتهای پیشروی فعالان این عرصه برگزار شد.
در این همایش موضوعاتی از جمله ظرفیتهای تولید و صادرات محتوا و خدماتی که دیجیتال در ایران، افزایش مهارتهای فنی توسعهدهندگان، حقوق مالکیت معنوی، وجود مجوزها و مراکز متعدد تصمیمگیری، امنیت و سواد رسانهای مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این همایش به میزبانی یک بازار جامع محتوای دیجیتالی در بستر اندروید و IOS برپا شد که دسترسی کاربران به برنامه، بازی، فیلم، موسیقی، کتاب و مجلات را فراهم میکند و امروز سرویس جدیدی با عنوان UGC به معنای محتوایی که توسط کاربر تولید میشود، معرفی شد.
در این سرویس کاربران محتواهای تولید کرده خود را در حوزههای مورد علاقه روی این بستر محتوای دیجیتالی بارگذاری میکنند که کارکردی شبیه دیگر سایتهای اشتراک ویدئو از جمله آپارات و یوتیوپ دارد، با این تفاوت که در قبال دیده شدن ویدئوهای خود توسط بازدیدکنندگان درآمد کسب میکنند.
برای دریافت درآمد قراردادی بین تولیدکننده محتوا و بستر ارائه دهنده محتوا منعقد میشود.
کاربران میتوانند از هر ایده شخصی برای ساخت ویدئوهای خود استفاده کنند.