مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از خروج ۵۹ دستگاه اتوبوس فرسوده از ناوگان اتوبوسرانی در سال ۹۸ خبر داد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیمان سنندجی با بیان اینکه تحقق برنامهها و روند اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در سال ۱۳۹۸برای رسیدن به یک حمل و نقل اتوبوسی کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود، عنوان کرد: اجرای چهار مرحله طراحی شبکه خطوط متناسب با تقاضا، تدوین برنامه زمانبندی حرکت اتوبوسها با استفاده از سیستمهای ITS، تخصیص بهینه ناوگان به خطوط و تخصیص بهینه خدمه آموزش دیده با برنامه ریزی دقیق و هدفمند، ضروری است.
وی افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی براساس اسناد و قوانین فرادستی در حوزه حمل و نقل و ترافیک و مصوبات برنامه پنج ساله سوم ابلاغی شورای اسلامی شهر تهران و به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری و ارائه سرویسهای منظم به همه شهروندان تهرانی اقدامات مفیدی انجام داده است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه یکی از این اقدامات، پروژه اعلام هوشمند نام ایستگاه در داخل اتوبوسهای خطوط تندرو است، گفت: انعقاد قرارداد نوسازی ۵۰۰ دستگاه مخزن CNG اتوبوسهای گازسوز، انعقاد تفاهم نامه خرید ۵۰۰ دستگاه مینی بوس جهت بکارگیری در خطوط و همچنین انعقاد تفاهم نامه خرید ۵۰۰ دستگاه اتوبوس جهت بکارگیری در خطوط از جمله برنامههای انجام شده در سال جاری است.
سنندجی با بیان اینکه ۱۳ دستگاه اتوبوس دوکابین نوسازی شدهاند، تصریح کرد: بازسازی ۲۶ دستگاه اتوبوس و برنامه ریزی جهت بازسازی ۱۵۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال، یکی دیگر از اقدامات است.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مورد دیگر اقدامات انجام شده، بیان کرد: ورود ۱۱۷ دستگاه مینی بوس جدید به خطوط حمل و نقل عمومی، اخذ گواهینامه استاندارد ISO ۱۴۰۰۱ ورژن ۲۰۱۵ در سال ۱۳۹۸، خارج از رده کردن ۵۹ دستگاه اتوبوس فرسوده، تدوین دستورالعمل طراحی تابلو و نگهداشت ایستگاههای خطوط تندرو و اضافه کردن امکان Talk Back و ... برای روشندلان جهت استفاده از برنامه زمانبندی از جمله اقدامات انجام شده به منظور تحقق اهداف مدیریت شهری است.