به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، هشتگ مدیا, نام یک استارت اپ در حوزه ی تبلیغات در شبکه های اجتماعی است که با بنیان گذاری سینا فرحی و امیر تشکر به تازگی کار خود را شروع کرده است و در این مدت کوتاه توانسته کمپین های تبلیغاتی بسیار موفقی را در شبکه های اجتماعی اجرا کند.
شب گذشته و همزمان با شهادت امام رضا (ع) یکی از مدیران این استارت اپ پستی در صفحه ای اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن به نحوه ی نام گذاری هشتگ مدیا اشاره کرده بود . که شمارا به خواندن متن این پست دعوت میکنیم
این پست تا لحظه انتشار خبر (کمتر از 24 ساعت) بیش از 20 هزار لایک و 15 هزار کامنت دریافت کرده است
متن پست
خرداد ماه بود و من و امیر تشکر در حال راه اندازی یک استارت اپ بودیم، همه چیز آماده بود به جز اسم مجموعه
در همین بحبحه برای یک جلسه کاری راهی مشهد مقدس شدیم، اما فکر انتخاب اسم از سرمون بیرون نمیرفت
راهی حرم مطهر امام رضا (ع) شدیم، وقتی که جلوی ضریح امام رضا نشسته بودیم و عرض ادب میکردیم با توجه به شکل هندسی ضریح یه ایده رسید به ذهنمون ، هشتگ....
و هشتگ مدیا متولد شد
همونجا نذر کردیم که اگر همه چیز خوب پیش بره و بتونیم موفق بشیم
خیلی زود برای ادای نذرمون به مشهد برگردیم.
و اکنون بعد از گذشت ۵ ماه از اون تاریخ، لحظه شماری میکنیم بعد از پایان کمپین دوم ، به پابوسی امام رضا(ع) که امروز هم سالروز شهادتش هست برسیم.
لازم به ذکر است تزریق چنین جریان فکری انقلابی و اسلامی در فضای شبکه های اجتماعی توسط دو جوان موفق که از بدنه ی مردم و فضای استارت اپی کشور هستند . امید بخش و قابل تقدیر است.