چپِ امنیتی طلبکارِ «نظام» شد!
شمارِ زیادی از سرانِ اصلاحات از مدیران و مؤسسین نهاد‌های امنیتی پس از انقلاب هستند. با ریاست جمهوری یکی از مهره‌های خود درسال ۷۶ سعی کردند عقبه خود را در دهه پیشین پنهان کنند و با طرح شعار‌های تند علیه نظام، ژست مخالفت بگیرند.
تعداد نظرات: ۸
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته هم که احزاب مجوز تظاهرات اعتراضی می گیرند حتما چند چیز باید مشخص باشد والا با مجازاتهای سنگین مواجه می شوند. اول باید موضوع اعتراضها و شعارهایش به تایید وزارت کشور یا نهادهای مسوول برسد و حق ندارند خارج از آن موضوع و شعارها اعتراضی بکنند دوم زمان و مکان اعتراضات باید مشخص باشد و حتی یک کوچه آنطرف تر نباید بروند. سوم اینکه همراه داشتن هرگونه سلاح و یا ایجاد راه بندان و آسیب زدن به اماکن و آتش زدن و.. هم با شدیدترین شکل سرکوب می شود. به نظر شما کدام یک از این سه شرط در ایران قابل اجرا است؟ آیا شعارها فورا به شعارهای براندازانه تبدیل نمی شود و یا معترضان قصد کشاندن اعتراضات را به کل شهر ندارند و یا اساسا حاضرند بدون لاستیک آتش زدن و راه بندان اعتراض کنند؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
معترضان چنین قصدی ندارن...ولی اشوبگران چرا... اونها اصلا جز آشوب قصد دیگری ندارند و نارضایتی هر چقدر بیشتر بشه خوشایندشون هم بیشتر میشه...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
صبر کردند اغتشاشات تمام شود و حالا طوری رفتار می کنند که انگار حافظه مردم از حافظه کرم خاکی کمتر است و این آشوبگران زامبی صفت تعدادی انسان بیگناه بودند که داشتند صرفا مسالمت آمیز اعتراض می کردند و پلیس آنها را به رگبار بسته است!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
چرا متن ها رو به افرادی ک ادب ندارن و قرض دارن میدین بنویسند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
سعی می کنند برای انتخابات مجلس رای جمع کنند با جازدن خودشون به عنوان صدای مردم آزاد.مردم ایران حافظه ماهی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۸/۳۰
ای کاش نیروهای امنیتی این اوباش سردمدار رو زودتر دستگیر کنند و الا اینها با خط دهی در انتخابات مجلس باز هم کشور رو به هم میزنن. اصلا امثال تاجزاده که سابقه مشخصی دارند چرا آزادند که تریبون داشته باشند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
یک جاهلانی هستن که طرفدار اینها هستن...

بخاطر حساب کردن رو جهالت اوناست که این ها انقدر وقیح میشن و هر چیزی و میگن و خودشون و که عامل وضع موجود هستن میبرن در جایگاه شاکی!

پس باید گفت خدا رحم کنه و به اون عده نادان عقل بده که جهالتشون باعث جولان این افراد نشه...

سعید حجاریان!!!! یه روز برای همه چی باید پاسخ بده... همه چیزهایی پشت این اسمه... همه پرونده امنیتی ای پشت این اسمه!
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۱
اصلاح طلب اصولگرا دیگه تمومه ماجرا
ارسال نظرات
آخرین اخبار