خودکشی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز؛ از شایعه تا واقعیت
گزارش |
خبر خودکشی ۱۵ دانشجوی دانشگاه شهید چمران اهواز که در فضای مجازی بازنشر می‌شود، منجر به فضای رعب و وحشت بین دانشجویان و خانواده‌هایشان شده است.
تعداد نظرات: ۵
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
تمامی این خودکشی ها به دلیل مشکلات روحی دانشجوها بوده است!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
من دوره کارشناسی و ارشد این دانشگاه بودم، بنظرم خوابگاه های دانشگاه بیشتر به زندان مشابه هستند تا خوابگاه دانشجویی بجز خوابگاه علم الهدی بالای ۱۰ خوابگاه دیگه، یک متر مربع محوطه ندارند، علم الهدی هم یک سالن ورزشی نداره (یک اتاق کوچک با چندتا وزنه بدرد نخور داره فقط)، برای دانشجویان در کنار فشار روحی درس، اوقات فراغت در دانشگاه تعطیله، آیا دانشگاه بزرگی مثل چمران چرا نباید یک سالن چند منظوره ورزشی نداشته باشد تا دانشجو، از لحاظ روحی و جسمی اش شرایط مطلوب بدست بیاره؟؟؟؟؟؟
یادمه دوره خودم چند نفر قصد خودکشی داشتند اما موفق نشدند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۰
سلام من خودم دانشجوی همین دانشگاهم توی دانشگاه های دیگه هم بودم و درس خوندم .اوصاع روحی دانشجوها خوب نیست امیدی به آینده ندارن و بیشترشونم از نظر مالی ضعیف هستن مخصوصا دانشگاهای دولتی .فشار درسها هم سنگینه و اکثرا مشکلات خانوادگی هم با این مشکلات تحصیلی مخلوط میشه و این نتیجش میشه.بنطرم وجود مشاوره خیلی میتونه مفید باشه و دلگرمی میولین دانشگاه .امیدوارم هر چیزی سرجای خودش قرار بگیره تا دانشجوها هم به آیندشون امیدوار بشن.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
من دوسال پیش در خوابگاه علم الهدی بودم، وضعیت اونجا مناسب نیست. قبل از این ماجرا هم اقدام به خودکشی صورت گرفته بود، یک مورد هم موفق شده، بود، که بعدآ تمام پنجره های خوابگاه رو حفاظ کشی کردن،
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۱
واقعا برای خودم و باقی دانشجو های دانشگاه چمران متاسفم که دانشگاهمان توسط یک عده کذاب اداره میشود.‌‌..
کدام حضور هیئت علمی؟کدوام مشاوره؟کدام نظارت؟کدام وضعیت مساعد خوابگاه؟
البته نباید از حرف های خنده دار مسئولین دانشگاه جا خورد! این ها همان هایی هستند که ترم پیش ،وقتی که به خاطر سیل دانشگاه تعطیل شد و درس ها عقب ماند،ترم را اضافه نکردند و به جایش کلاس هارا فشرده کردند و کیفیت تحصیل را به شدت پایین آوردند و گفتند پیاز و گوشت گران است و نمیتوانیم به دانشجو ها غذا بدهیم،آری به گمانم گمان میکنند ما عده ای گوسفند قربانی هستیم و اینجا،یعنی دانشگاه شهید چمران اهواز طویله ماست...
در هر صورت آقایان مسئول ما گوسفند نیستیم!
شاید شما چوپان باشید،ولی چوپان خوبی هم نیستید،چون هیچ چوپانی اجازه نمیدهد گوسفندانش با درد و کوله باری فشار روحی بمیرند!
نمیدانم شاید ما و شما همه کاراکتر های قصه ی قلعه ی حیوانات جرج اورول باشیم...
تلخ است
حنجره هر دانشجوی این دانشگاه پر حرف است،پر درد است...
به که بگوییم؟!
کو گوش شنوا؟! چوپان خوبی هم که باشید اگر گوسفندان بع بع کنند میروید پی دلیل و حل مشکل،چوپان خوبی هم نیستید،چون دغدغه شما فقط پست هایتان است عالیییی جنابان!
ارسال نظرات
آخرین اخبار