مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به افزایش کیفیت و تنوع محصولاتی که در میادین میوه و تره بار عرضه میشوند، گفت: بهبود و ارتقای کیفیت خدماتی که در این مراکز ارائه میگردند، باعث استقبال بیش از پیش شهرندان از میادین و بازارهای میوه و تره بار شده است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید سعید راد مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر اختلاف ۴۰ درصدی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر، افزود: مشکلات اقتصادی موجود و شرایط معیشتی خانوادهها نیز در افزایش روزافزون تعداد مراجعهکنندگان به میادین میوه و تره بار بی تاثیر نبوده است.
وی با اشاره به اینکه طبق آخرین سرشماری عمومی نفوس و مسکن، بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار خانوار در شهر تهران زندگی میکنند، اظهار کرد: با احتساب حدود یک میلیون نوبت خرید روزانهای که در میادین میوه و تره بار ثبت میشود، بالغ بر ۳۴ درصد خانوادههای تهرانی مایحتاج مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه میکنند.
راد، حفظ مشتری را مهمتر از جذب آن دانست و تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد، تبدیل شهروندان مراجعهکننده به میادین میوه و تره بار به مشتریان پایدار و وفادار و افزایش مستمر و با ثبات تعداد مراجعهکنندگان به این مراکز است که این مهم با توجه بیش از پیش به مطالبات شهروندان و تامین نیازها و نظرات ایشان میسر است.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، خرید از میادین میوه و تره بار را در راستای حمایت از تولیدکنندگان محصولات کشاورزی دانست و خاطرنشان کرد: شهروندان تهرانی با خرید از این مراکز نه تنها به اقتصاد خانواده خود کمک میکنند، بلکه با خرید بی واسطه از تولیدکنندگان اعم از باغداران، کشاورزان و دامداران، از تولید داخل نیز حمایت میکنند.