تشکیل ستاد مقابله با کرونا / اعمال محدودیت برای دسترسی به فضا‌های پرجمعیت
نمکی خبر داد
وزیر بهداشت از تشکیل ستاد مستمری تحت عنوان ستاد فنی و اجرایی مقابله با کرونا خبر داد و گفت: توزیع ماسک رایگان به زودی انجام می‌شود.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
مبارزه با پدیده نامبارک ویروس کرونا و کنترل آن نیازمند یک همدلی، همکاری و همزبانی مشترک توسط همه مردم ایران و یک اتحاد و همبستگی ملّی است؛ برای این امر باید:
1- باید رسانه های تصویری سازمان صدا و سیما به آموزش و رشد آگاهی عمومی مردم در ارتباط با ویروس کرونا بپردازند؛ باید فیلم و کلیپ های آموزشی کوتاه و به زبانی بسیار ساده در دوره های زمانی پیوسته هر ساعت یکبار در شبانه – روز به نمایش در آید.
2- سازمان های بهداشتی دولتی و خصوصی باید با مردم همدلی و همکاری بیشتر برای آگاه سازی، درمان بیماران و زدودن هزینه های اضافی درمان بیماران به میدان آیند.
3- مهم ترین راه برای کنترل ویروس کرونا؛ جلوگیری از انتشار سریع آن است؛ برای این امر؛ همه بیماران گرفتار به ویروس کرونا به صورت وجدانی(دلی) به ایزولاسیون، جداسازی و قرنطینه کردن خود در مکان های مشخص حداقل به مدت 15 روز بپردازند. به بیماران و افراد مشکوک اجازه تردد در مکان های عمومی داده نشود.
4- همگان باید به رعایت دقیق بهداشت فردی بپردازند و در این راه برای بهبود شرایط بهداشتی جامعه پیرامون بکوشند. وسائل نقلیه عمومی، مترو و فرودگاه ها، بیمارستان ها و مدارس و دیگر مکان عمومی هر ساعت ضد عفونی شوند.

مهرداد رادمهر --- فرزند کوچک ایران بانو
ارسال نظرات
آخرین اخبار