
گلپایگانی خبر داد
درخواست گواهی پایان کار آپارتمانی غیر حضوری شد
به منظور کاهش تردد شهروندان تهرانی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، امکان ثبت درخواست جهت دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی، غیر حضوری و چاپ کلیه فرمهای عوارض شهرسازی اتوماتیک شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالرضا گلپایگانی معاون شهردار تهران با اعلام این خبر گفت: شهروندان تهرانی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه سال جاری میتوانند با استفاده از کارتابل شهروندی خود درخواست دریافت گواهی پایان کار آپارتمانی را ثبت کنند.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir میتوانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداریهای مناطق ۲۲ گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.
گلپایگانی گفت: هم چنین چاپ کلیه فرمهای اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.
معاون شهردار تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری میتوانند فرمهای اعلام عوارض را به صورت فایل pdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.
وی در پایان گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.
معاون شهرسازی و معماری شهردار تهران افزود: شهروندان با مراجعه به سامانه تهران من به نشانی my.tehran.ir میتوانند از این امکان استفاده کنند و بنابراین نیازی به مراجعه به شهرداریهای مناطق ۲۲ گانه و یا دفاتر خدمات الکترونیک، نیست.
گلپایگانی گفت: هم چنین چاپ کلیه فرمهای اعلام عوارض (انواع پروانه و گواهی ساختمانی) اتوماتیک شد.
معاون شهردار تأکید کرد: در این راستا شهروندان تهرانی از ۲۱ اسفند ماه جاری میتوانند فرمهای اعلام عوارض را به صورت فایل pdf در کارتابل شهروندی سامانه اینترنتی تهران من به نشانی my.tehran.ir مشاهده کنند و بدین منظور لازم است به دفاتر خدمات الکترونیک شهر، بدهی نداشته باشند.
وی در پایان گفت: خدمات ذکر شده به همت اداره کل تدوین ضوابط، نظارت و صدور پروانه و هم چنین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف کاهش مراجعه حضوری متقاضیان و حفظ سلامت شهروندان محترم تهرانی، پرسنل شهرسازی و دفاتر خدمات الکترونیک ایجاد شده است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.