
حمایت از کسب و کارهای اینترنتی در «تهران من»
با هدف حمایت از کسب و کارهای اینترنتی و تشویق شهروندان به دریافت خدمات غیرحضوری از این پس، بخشی از سامانه «تهران من» به عنوان سامانه جامع خدمات شهروندی به معرفی این کسب و کارها میپردازد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصلهگذاری اجتماعی، با هدف حفظ سلامت شهروندان و نیز تشویق آنان به دریافت سرویسهای شهری بهصورت آنلاین، این سازمان در اقدامی حمایتی بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و کسب وکار آنلاین داخلی را که مورد نیاز روزمره شهروندان است، از طریق درگاه «تهران من» به نشانی my.tehran.ir معرفی کرده و به این ترتیب شهروندان میتوانند نسبت به دریافت خدمت مورد نظر خود از خانه اقدام نمایند.
شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاهها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، میتوانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایتهای معرفی شده، متصل شوند.
در این قسمت از سامانه، بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندیهای تفکیک شدهای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاهها و خدمات در حوزههای تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد میشویم.
گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من به صورت مدام بهروزرسانی شده و امکانات تازهای در حوزه سرویسهای برخط به شهروندان بهویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه میکند.
شهروندان از این پس با مراجعه به قسمت «فروشگاهها و خدمات آنلاین» در سامانه و اپلیکیشن تهران من ضمن آشنا شدن با انواع خدمات آنلاین موجود در پایتخت، میتوانند برای ثبت سفارش و دریافت خدمات به صورت آنلاین به سایتهای معرفی شده، متصل شوند.
در این قسمت از سامانه، بیش از ۷۰ فروشگاه اینترنتی و ارائه کنندگان انواع خدمات برخط در دسترس شهروندان قرار داده شده است. دسته بندیهای تفکیک شدهای برای سهولت دستیابی به این خدمات ارائه شده است.
همچنین دسترسی به فروشگاهها و خدمات در حوزههای تغذیه و مواد خوراکی، خدمات منزل، حمل و نقل و خودرو، سرگرمی و ورزش، لوازم الکترونیکی، خدمات کسب و پیشه، آموزشی، فرهنگی و هنری، خدمات پرداخت، لوازم کودک و نوزاد، آرایشی، بهداشتی و سلامت نیز امکان پذیر است و در هر دسته بندی، ارائه کنندگان ویژه آن خدمات برخط، معرفی شده و با کلیک بر روی هر گزینه مستقیما به سایت آنها وارد میشویم.
گفتنی است سامانه و اپلیکیشن تهران من به صورت مدام بهروزرسانی شده و امکانات تازهای در حوزه سرویسهای برخط به شهروندان بهویژه در شرایط شیوع بیماری کرونا ارائه میکند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.