
نواقص خط ۷ مترو برطرف شد/ نصب پدهای ضد ارتعاش مترو
مدیر عامل شرکت مترو تهران از نصب پدهای ضد ارتعاش در خط ۷ مترو تا پایان سال خبر داد و گفت: نواقص این خط برطرف شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران درباره تکمیل نصب پدهای ضد ارتعاش در خط ۷ مترو اظهارداشت: انجام مطالعات ارتعاشی توسط شرکت مشاور در این زمینه تعیین و بررسیهای لازم در ۸ نقطه خط ۷ نیز انجام شد.
وی افزود: با توجه به تحریمها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایشهای بسیار از نمونههای مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط ۷ در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب میشود.
امام گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونلها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمدهای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی خط ۷ در سال ۹۶ که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریلها در بیش از ۸ هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش و صداهای اضافه در این خط کمک بسیاری میکند.
وی افزود: با توجه به تحریمها ناچار به استفاده از پدهای تولید داخل برای کاهش ارتعاش در بافت متراکم خط ۷ بودیم که پس از بررسی و آزمایشهای بسیار از نمونههای مشابه خارجی استفاده کرده و نتایج خوبی نیز به دست آوردیم.
مدیرعامل شرکت مترو تهران با اشاره به اینکه این عملیات در حال حاضر نیز با وجود بهره برداری از خط ۷ در ساعات محدودی ادامه دارد، عنوان کرد: در نهایت تا پایان سال جاری تمام پدهای در نظر گرفته شده برای خط ۷ نصب میشود.
امام گفت: همچنین با نصب تعدادی سنسور در سطح و در داخل تونلها سعی شده از ارتعاشات و صداهای اضافی که ممکن است به دلیل مشکلات هندسی باشد، مطلع شویم. البته بخش عمدهای از این مشکلات هندسی در جریان رفع نقایص خط ۷ مرتفع شده است.
مدیرعامل شرکت مترو تهران خاطرنشان کرد: پس از تعطیلی خط ۷ در سال ۹۶ که با هدف رفع نواقص ایمنی و فنی انجام شد بسیاری از نقایص از جمله عیوب هندسی، عرضی و تراز و فاصله ریلها در بیش از ۸ هزار متر از مسیر اصلاح شد. انجام این اقدام ضمن برطرف کردن ریسک خروج قطار از ریل به کاهش ارتعاش و صداهای اضافه در این خط کمک بسیاری میکند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.