این هفته درباره تعویق کنکور ۹۹ تصمیم‌گیری می‌شود
یکی از نمایندگان مجلس خبر داد
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نوشت: پیامهای بسیاری در مورد به تعویق افتادن کنکور۹۹ دریافت می کنم. با توجه به موج دوم شیوع کرونا، نگرانی عزیزان کنکوری و خانواده ها کاملا قابل درک است.
تعداد نظرات: ۱۳
ناشناس
France
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
لطفا پیگیر سلامت دانشجویا و تعویق ترم جدید به بهمن باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
به نظرم تا شهریور ماه تحت هر شرایطی مردم رو مجبور به رعایت پروتکل های بهداشتی بکنید ( جلوگیری از مسافرت، مراسم عروسی و مراسم عزاداری، اجباری کردن ماسک و ...)و بعد که شرایط استیبل شد و امار کاهش پیدا کرد اواسط شهریور ماه اقدام به برگزاری کنکور بشه البته باز هم میگم در صورتیکه شرایط استیبل بشه نه اینکه تو اوج کرونا ازمون ها برگزار بشه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
لطفا و خواهشا کنکور به تعویق بیافته. بااین اوضاع نامساعدشدن برای ازدست دادن عزیزانمان قدرت ریسک برای بازی با جون خودمون و خانواده هامون نداریم.مخصوصا کسانی که بیماری های زمینه ای دارند و بدنشان مستعد ابتلا به کروناهستند. باور کنید با تعویق چندماهه کنکور اتفاقی نمی افته !!!
لطفا سلامتی داوطلبان رو درنظر بگیرید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
هر آزمون در دو نوبت دز زمان کم برگزار شود
ناشناس
Switzerland
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
کاهش زمان کنکور راه حل مناسبی نیست برای پیشگیری از کرونا، برای انتقال کرونا ۱۵ دقیقه زمان کافیه
ایا میشود کنکور را به پانزده دقیقه رساند؟؟ قطعا خیر
عرفان
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
عزیز من این شما هستید که نگران کنکورید و شایدم هیچی نخوندید ولی مایی که پشت کنکور بودیم و از تابستان گذشته داریم درس میخونیم خیلی برامون سخته
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
کسانی که کنکور را به تعویق می اندازند ظاهراً در خصوص وضعیت سربازی هزاران نفری که در آستانه اعزام هستند فکر نمی کنند !!! مگر سربازها به کرونا مبتلا نمی شوند ؟؟؟؟؟!!!! داوطلبینی که اگر کنکور بموقع برگزار شده بود دغدغه سربازی نداشتند و بزودی باید در کلاسهای دانشگاه حاضر می شدند ! کرونا خیلی مهم هست ولی باید تصمیمات همه جانبه باشد و برای رفع یک مشکل مشکلات دیگری بوجود نیاید . اگر کنکور به تعویق می افتد ، اعزام سربازان هم به تعویق بیافتد .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۴
مخالف تعویقم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
من نمیدونم چرا مدتیه که با هدف خاص صحبت یک نفر اینقدر برجسته میشه , و اصلا سرنوشت بچه های کنکوری که مدتهاست منتظر انجام کنکور هستند تا تکلیفشون معلوم بشه برای این اشخاص معلوم الحال و سمپاش مهم نیست .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
به نظر من اگه همراه با تعویق کنکور سربازی هم تعویق بیفته عالیه اگه اینجوری نباشه هرچه زودتر کنکور رو همراه با رعایت پرتکل های بهداشتی برگزار شود .
البته باید ب فکر سلامتی داوطلبان باشیم.
ناشناس
Germany
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
کنکور در شهریور برگزار بشه و ورودی از بهمن ،هیچی مهمتر از سلامتی نیست
بنده داوطلب کنکور دکترا هستم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
نه به تعویقققققققققققققققققققققق خسته شدیییییمممممممممممممم به فکر مغز ما باششیدددددددددد اه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۵
باسلام میدونم بااین وضعیت کنکور دادن سخته ومیدونم اونایی که بسیار تلاش کردن وشبانه روزی خوندن میخوان کنکور برگزار شه ولی وقتی هرده وقیقه یک هم وطنمون میمیره وکرونا هم واقعا زیادشده اگه کنکور روبرگزار کنن خیلیا به کرونا مبتلا میشن بنظرتون ارزش داره؟
ارسال نظرات
آخرین اخبار