محسن هاشمی: لغو طرح ترافیک در مقابله با کرونا موثر نیست
رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه لغو طرح ترافیک در پایتخت باعث خلوتی حمل و نقل عمومی نشده گفت: رویکرد مخالفت با تصمیمات ستاد ملی مقابله با کرونا نداریم.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
وقتی پای سود و افزایش درامد از طرح ترافیک برای شورای شهر و شهرداری در میان باشد ی هاشمی هم حس میکند که کارشناس تر از دیگران است و بیشتر از دیگران می فهمد !!

اگه صحبت اقایون در مورد تأثیر نداشتن حذف طرح ترافیک بر کاهش خطر ابتلاء مردم به کرونا باشد پس اجرای طرح ترافیکی که هنوز نتونسته مشکل الودکی شهر تهران رو حل کنه از بیخ و بن و از ریشه و اساس زیر سوال میره و غلطه و اشتباهه


به بیان دیگر وقتی اجرای طرح ترافیک (زوج و فرد پولی) نتونسته رو رفع الودکی تأثیر بگذارد چرا هنوز بر اجراش مصر هستند !؟

اگر اقایون بخواهند برای رفع الودگی کلانشهر تهران مثلا صنایع الاینده رو از بافت شهری به خارج از اون منتقل کنند چون هزینه بر است و باید پول خرج کنند مورد اقبال این حضرات شورای شهر و شهرداری و دولت نیست

اما اگه قرار باشه برای رفع الودگی تحت عنوان طرح ترافیک از مردم پول بگیرند این طرح مورد موافقت اقایان قرار میگیره و بسرعت ابلاغ و اجرا میشه که در توع خودش جالبه !!

نمیدونیم این کارشناس های شورای شهر پول گرفتن از مردم رو چاره رفع الودگی میدونن اما پول نگرفتن و حذف یا تعلیق طرح ترافیک رو رو رفع و کاهش ابتلاء مردم به کرونا مؤثر نمیدونن !!!

واقعا چه کارشناسهای خوبی!! اینها حضرات کارشناس حیف میشن اینجا تو ایران اینها رو باید صادر کرد تا کشورهای دیگه هم از تجربیات!! این حضرات بهره مند بشوند ؛))
ارسال نظرات
آخرین اخبار