در صورت عدم درخواست مضاعف از سوی آژانس، ایران اجازه بازرسی دو مکان را می‌دهد
طی بیانیه‌ای مشترک بین ایران و آژانس انرژی اتمی
براساس توافق ایران و آژانس، ایران داوطلبانه به دو مکان مشخص شده دسترسی داده و فعالیت‌های راستی آزمایی آژانس را برای حل و فصل این موضوعات تسهیل می‌کند و بعد از تجزیه و تحلیل اطلاعات، آژانس هیچ سوال دیگری از ایران و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان‌های فراتر از آنچه ایران اظهار کرده، ندارد.
تعداد نظرات: ۳
ناشناس
Germany
۲۰:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
دولت ذلت و ندانم کاری.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
یکی از این دو مکانی که اژانس درخواست بازدید از انها را دارد نزدیک تهران ، و یکی دیگه اش نزدیک اصفهان است

سوال اینه اگر بازدید از این مکانها از لحاظ امنیتی اشکال داشته که قبلا با در خواست اژانس موافقت نکرده بودند ، الان ایا اشکال امنیتی رفع شده و میشه که میخواهند با درخواست اژانس مبنی بر بازدید از این مکانها موافقت کنند !!؟

فقط همینقدر میدونیم که رو قول اژانس مبنی بر حفظ محرمانگی رژیم و استانداردها و رویه و استانداردهای اژانس نمیشه حساب کرد و اطمینان کرد
نگرانی های امنیتی ایران را مدنظر قرار میدهند !؟ با توجه به سابقه ای که از اژانس در برخی مواردی که رژیم صهیونیستی مدعی بود از ان برنامه های هسته ای اینده ایران خبر دارد سراغ داریم که نمیدونیم چطور میشه به بازرسان اژانس در این موارد جدید و درخواست های جدید اطمینان کرد !؟

متن برجام ۱۴ ماه قبل از توافق برجام در یک اندیشکده امریکایی منتشر شده بوده و اگر امروز درخواست اژانس برای بازدید از دو مکان مذکور دیکته شده امریکاییها باشد مطمئنا نمیشه رو قول مدیر مل اژانس مبنی بر حفظ محرمانگی و در نظر گرفتن نگرانیهای امنیتی کشورمان حساب باز کرد چون ممکنه امریکاییها دیکته کنند و بازرسان اژانس عمل کنند

هیئت پارلمانی اروپایی زمانی اومد ایران و بدون برنامه رفت با فتنه گران دیدار کرد حالا توقع داشته باشیم که بازرسان آژانس رو برنامه رفتار خواهند کرد و یک قدم از اون جاهایی که قراره ازش بازدید کنند قدمی فراتر نخواهند گذاشت !؟؟ و درخواست اضافی نخواهند داشت !!؟

تا کی باید به این بیگانگان اعتماد کنیم و باز اینها درخواست های اضافی و زیاده خواهی داشته باشند و مسئولان دولتی کشورمان باید در برابر اون خواسته ها کوتاه بیایند !!؟

هر چیزی رو اژانس بر اساس ادعاهای بی اساس کشورهای عضو اژانس که دشمن ما هستند بهانه کنه و درخواست کنه باید به هر قیمتی اجابت کرد!؟

تازه گقتند که هیچ سوال و درخواست دیگری در مورد موارد اظهار شده !!توسط ایران ، نداشته باشند یعنی فردا و در اینده ممکنه دست بگذارن رو یه مکان دیگری از کشورمان و بگن اینحا رو شما اظهار!! نکردید و ما در موردش سوال و ابهام داریم اونوقت دوباره مسئولان دولتی به خواسته های اژانس مبنی بر یازدید از اون مکانها پاسخ مثبت خواهند داد یا نه !؟

سالی که نکوست از بهارش پیداست
ناشناس
Germany
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
در این چارچوب حاضر، بر اساس تجزیه و تحلیل اطلاعات در اختیار آژانس، آژانس هیچ سوال دیگری از ایران، و هیچ درخواستی برای دسترسی به مکان‌هایی فراتر از آنچه توسط ایران تحت موافقتنامه جامع پادمان و پروتکل الحاقی اظهار شده‌اند، ندارد.
چارچوبهای را آینده هم باز ایران اجازه خواهد داد. چون این توافق در مورد چارچوب حاضر است.
ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار