
امکان مدیریت حجم بالای پیامها با سامانه تیکتینگ در شبکه «شاد» فراهم شد
با افزایش ظرفیتها در نسخه جدید شبکه آموزشی دانشآموز (شاد)، امکان مدیریت حجم بالای پیامها با سامانه تیکتینگ در شبکه «شاد» فراهم شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در شرایط کرونایی و ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی و بهمنظور پیشگیری از ایجاد وقفه در فرآیند آموزش دانشآموزان، ۱۳ شهریور در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی، از نسخه جدید شاد رونمایی شد.
با توجه به گستردگی و تنوع کاربران و اهمیت بالای فرایندها در شاد، انبوهی از درخواستها، سؤالات و پیامهای متفاوت با موضوعات مختلفی در پشتیبانی شاد مطرح میشود؛ بهمنظور پاسخگویی بهتر به کاربران و افزایش رضایتمندی معلمان، مدیران، دانش آموزان و والدین و افزایش تعامل و نگه داشت کاربران در پلتفرم، سیستم تیکتینگ شاد توسعه دادهشده است چراکه در یکزمان کوتاه حجم پیامها و درخواستها بهقدری افزایش مییابد که مدیریت آنها تنها با سیستم تیکتینگ شاد امکانپذیر خواهد بود تا علاوه بر دسترسی همیشگی به این درخواستها، بدون محدودیت زمان و مکان نیز امکان پاسخگویی باشد.
در سامانه تیکتینگ شاد تمامی درخواستها (تیکتها) از تمامی کانالهای ورودی تعریفشده بر روی یک بستر جامع و منسجم گردآوری، دستهبندیشده و اولویتبندی میشوند.
با استفاده از سیستم تیکتینگ شاد، عوامل پشتیبانی متفاوت، بر روی یک مسئله کار نمیکنند و کاربران با پاسخهای متعدد و متفاوت مواجه نمیشوند.
با توجه به اینکه برای هر کاربر یک پایگاه داده یکپارچه و ساده توسعه دادهشده است، عوامل پشتیبان به متون قبلی دسترسی داشته و مسیر تعاملی کاربر با پشتیبانی را بررسی میکنند.
ارسال پیامها به صورت خودکار از بانک پاسخ، ارجاع تیکتهای مشخص به یک واحد خاص، اعلام تیکتهای فوری و استفاده از سیستم سوالات متداول از جمله ویژگیهای این سیستم است.
با توجه به گستردگی و تنوع کاربران و اهمیت بالای فرایندها در شاد، انبوهی از درخواستها، سؤالات و پیامهای متفاوت با موضوعات مختلفی در پشتیبانی شاد مطرح میشود؛ بهمنظور پاسخگویی بهتر به کاربران و افزایش رضایتمندی معلمان، مدیران، دانش آموزان و والدین و افزایش تعامل و نگه داشت کاربران در پلتفرم، سیستم تیکتینگ شاد توسعه دادهشده است چراکه در یکزمان کوتاه حجم پیامها و درخواستها بهقدری افزایش مییابد که مدیریت آنها تنها با سیستم تیکتینگ شاد امکانپذیر خواهد بود تا علاوه بر دسترسی همیشگی به این درخواستها، بدون محدودیت زمان و مکان نیز امکان پاسخگویی باشد.
در سامانه تیکتینگ شاد تمامی درخواستها (تیکتها) از تمامی کانالهای ورودی تعریفشده بر روی یک بستر جامع و منسجم گردآوری، دستهبندیشده و اولویتبندی میشوند.
با استفاده از سیستم تیکتینگ شاد، عوامل پشتیبانی متفاوت، بر روی یک مسئله کار نمیکنند و کاربران با پاسخهای متعدد و متفاوت مواجه نمیشوند.
با توجه به اینکه برای هر کاربر یک پایگاه داده یکپارچه و ساده توسعه دادهشده است، عوامل پشتیبان به متون قبلی دسترسی داشته و مسیر تعاملی کاربر با پشتیبانی را بررسی میکنند.
ارسال پیامها به صورت خودکار از بانک پاسخ، ارجاع تیکتهای مشخص به یک واحد خاص، اعلام تیکتهای فوری و استفاده از سیستم سوالات متداول از جمله ویژگیهای این سیستم است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.