
کد خبر:۸۸۷۹۶۶
برای شناسایی توانمندیهای فناورانه؛
پایگاه صادراتی معاونت علمی در بزرگترین نمایشگاه تجاری چین حضور یافت
پایگاه صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به نمایندگی از شرکتهای دانشبنیان، فناور و خلاق به نمایشگاه واردات و صادرات شهر شانگهای چین رفت.
به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو، چین هر سال میزبان نمایشگاههای مختلفی است. نمایشگاههایی که بهترین راه برای معرفی برند و محصولات فناورانه و دستاوردهای قابل ارائه به بازار چین و حتی برخی کشورهای حاضر در این نمایشگاهها است. به همین دلیل شرکتهای ایرانی تلاش میکنند در این نمایشگاهها حضور یابند و محصولات خود را به بازار بزرگ و پرسود این کشور معرفی کنند.
یکی از این نمایشگاهها، نمایشگاه واردات و صادرات شهر شانگهای چین است که امسال پنجم تا دهم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵-۲۰ آبانماه ۱۳۹۹) در حال برگزاری است. اما شیوع ویروس کرونا شرایط را برای حضور شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه سخت کرده است.
به همین دلیل پایگاه صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در چین به نمایندگی از شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه حاضر شده است. نمایشگاه واردات و صادرات چین، بزرگترین نمایشگاه تجاری در چین محسوب میشود. همکاریهای اقتصادی و فنی و مبادلاتی، بازرسی کالا، بیمه، حملونقل، تبلیغات و مشاورههای تجاری از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.
یکی از این نمایشگاهها، نمایشگاه واردات و صادرات شهر شانگهای چین است که امسال پنجم تا دهم نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵-۲۰ آبانماه ۱۳۹۹) در حال برگزاری است. اما شیوع ویروس کرونا شرایط را برای حضور شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه سخت کرده است.
به همین دلیل پایگاه صادراتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در چین به نمایندگی از شرکتهای ایرانی در این نمایشگاه حاضر شده است. نمایشگاه واردات و صادرات چین، بزرگترین نمایشگاه تجاری در چین محسوب میشود. همکاریهای اقتصادی و فنی و مبادلاتی، بازرسی کالا، بیمه، حملونقل، تبلیغات و مشاورههای تجاری از جمله محورهای فعالیت این نمایشگاه است.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.