مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی، مراحل و مدارک لازم جهت ترخیص موتورسیکلتهای رسوبی از پارکینگها را اعلام کرد.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، بنابر تدبیر فرمانده ناجا و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال مردم، مقرر شده است که ترخیص موتورسیکلتهای رسوبی (توقیف طولانی مدت در پارکینگ) با کاهش تشریفات غیرضروری اداری همراه با سازوکاری جدید از طریق ۱۰۷۰ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) در سراسر کشور انجام شود.
مهدی سید هاشمی مدیر عامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی با اعلام مطلب فوق اظهار داشت: از امروز طرح ترخیص موتورسیکلتهای رسوبی شروع شده و به مدت دو ماه ادامه خواهد داشت.
ویافزود: آن دسته از مالکین یا متصرفینی که موتور سیکلت آنها از ۲۹ اسفند ۱۳۹۰ تا ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ به دلیل تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است میتوانند با رعایت دستورالعملهای بهداشتی با همراه داشتن اسناد و مدارک مورد نیاز به دفاتر پلیس+۱۰ مراجعه کرده و فرآیند ترخیص را انجام دهند.
سیدهاشمی تصریح کرد: مدارکی که متقاضیان باید برای دریافت این خدمت ارایه دهند شامل کارت ملی مالک یا وکالتنامه محضری متصرف یا معرفی نامه نماینده قانونی اشخاص حقوقی، سندمالکیت (برگ سبز)، کارت موتور، قبض رسید پارکینگ، آخرین بیمهنامه شخص ثالث میشود که پس از بررسی آنها توسط دفاتر، مراتب جهت تایید ترخیص نهایی به پلیس راهنمایی و رانندگی ارسال شده و متقاضی میتواند پس از اخذ تاییدیه جهت دریافت موتورسیکلت خود به پارکینگ مراجعه کند.
وی در پایان با اشاره به کوتاه بودن مدت زمان ارایه این خدمت و بحرانی بودن وضعیت کنونی شیوع کرونا، از مردم خواست مراجعه به دفاتر را به روزهای پایانی موکول نکنند تا مجموعه دفاتر پلیس+۱۰ بتوانند خدمتی سریع و با کیفیت را ارایه دهند.