جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حسن روحانی برگزار شد
جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت امروز ۱۸ آذر به ریاست حسن روحانی برگزار شد.
تعداد نظرات: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۱
خداروشکر احمدی نژاد یارانه و سهام عدالت را گذاشت تا این دولت بتواند روی سهام عدالت ریاست کند و یک عالمه برنامه برایمان بتراشد!!!! برای سهام عدالت و یارانه معیشتی(که به خیلی ها نرسید!!!) چقدر اطلاعات از ما خواستند!!!، فقط مونده بود بگویند از داخل خانه و یخچالتان هم عکس بگیرید برایمان بفرستید!!!!!! تازه قرار بود آنچنان رونق اقتصادی بشه که .....
هر فرد ایرانی حدود 10 تومان برای کارت ملی داده، حدود 10 تومان هم برای سهام عدالت داده، تا شاید آخر ریاست جمهوری، این دولت یه چیزی بده!!!! چقدر هم توی این مدت بعد از برجام دولت سرش شلوغ بود و سختی کشید، هر چند روز یکبار، یک سنف کالاهایش را گران می کرد؛ دولت ورود می کرد و طرح قیمت گذاری انجام می داد، و همان قیمت گران شده را یه قرون می آورد پایین، و تایید می کرد؛ چقدر مدیریت سخته!!!!
افرادی که با خرابکاری هایشان باعث ضرر و زیان به کشور شده اند(در هر سمتی هستند) نباید مجازات شوند؟؟!!! ( یعنی این دولت ناتوان می خواهد 3-4 ماه آخر کارش (به خاطر انتخابات)، توانا می شود؟!!!!) این دولت قرار بود نگذارد دلار 5 هزار تومان شود، اما الان بیش از 25 هزار تومان است، یعنی بیش از 5 برابر افزایش داشته است، حالا دولت بعد هم اگر همین گونه بخواهد کشور را اداره کند (سیاست و اداره اقتصادی اش مثل دولت قبل باشد) و همین قدر افزایش قیمت اجناس و دلار و ... پیش آید، یعنی دلار میشه حداقل 40 تومان؟؟؟؟!!!!
با این همه خرابکاری های اقتصادی و برداشته نشدن تحریم ها، به دولت بعدی نمیشه خیلی خرده گرفت؛ چون به احتمال زیاد تاثیر اقتصاد عملکرد دولت، حدودا تا دوسال باقی می ماند؛ و باید بعد از دو سال تاثیر رفتار و عملکرد اقتصادی دولت جدید را سنجید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار