کد خبر:۹۱۲۹۶۱
برای کلیه مقاطع تحصیلی؛

تقویم آموزشی و زمانبندی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه شریف اعلام شد

تقویم آموزشی و زمانبندی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه شریف اعلام شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، تقویم آموزشی و زمانبندی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ برای کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه شریف اعلام شد. بر این اساس، ترمیم و ثبت‌نام با تاخیر از ۲ اسفند ماه آغاز می‌شود و تا ۵ اسفند ماه ۹۹ ادامه دارد. آخرین مهلت مرخصی تحصیلی نیز ۵ اسفند ماه ۹۹ خواهد بود.  

تقویم آموزشی و زمانبندی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ «کلیه مقاطع»

تقویم آموزشی و زمانبندی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه شریف اعلام شد
مهلت حذف تک درس w از ۵ خرداد  ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد. بازه نظرسنجی نیز از ۸ تا ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ است.  

آخرین مهلت تقاضای حذف نیم‌سال ۱۲ خرداد ماه ۱۴۰۰ است و کلاس‌های درسی دانشجویان ۲۳ خرداد ماه ۱۴۰۰ پایان خواهد یافت. امتحانات پایان ترم دانشجویان نیز از ۳۱ خرداد ماه ۱۴۰۰ آغاز می‌شود و تا ۱۳ تیر ماه ادامه دارد.

جدول زمانبندی کلی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

تقویم آموزشی و زمانبندی ترمیم ثبت‌نام نیم‌سال دوم تحصیلی دانشگاه شریف اعلام شد

 

نحوه ترمیم ثبت‌‎نام نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹

توصیه می‌شود قبل از شروع ترمیم، امکان دسترسی خود به سیستم آموزش را با مراجعه به سایت آموزش دانشگاه بررسی کنید. در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌‍اید در قسمت رمز خود را فراموش کردم اطلاعات لازم را وارد کنید. حتماً آدرس پست الکترونیکی «Email» خود را در سیستم وارد کنید تا در صورت لزوم برای شما نامه الکترونیکی ارسال شود.

برنامه درسی خود را با توجه به سقف واحد مجاز و طبق نظر استاد راهنما تنظیم کنید. *w رعایت سقف واحد برای دانشجویان کارشناسی بر اساس جدول زیر ضروری است. واحد‌های اضافه به صورت تصادفی حذف خواهند شد. در زمان فرا رسیدن ساعت ترمیم خود، به سامانه آموزش دانشگاه مراجعه کنید. در زمان ترمیم، تعداد دفعات حذف یا تغییر گروه در مجمو ع به چهار مورد محدود است.

دروس مورد نظر را با واردکردن شماره درس و شماره گروه اخذ کنید. برخی از مقررات آموزشی توسط سیستم بررسی شده و در صورت وجود خلاف، اخطار آن در مقابل درس ثبت و به استاد راهنما گزارش می‌شود. البته مسئول رعایت مقررات آموزشی شخص دانشجو است.

هرآنچه در صفحه نمایش در لیست ثبت‌نامی خود مشاهده می‌کنید «به جز لیست انتظار» عیناً لیست ثبت‌نام شده شما بوده و احتیاجی به تأییدشما در مرحله بعدی ندارد.

دقت کنید که دروس اخذ شده هیچگونه پیغام اخطاری نداشته باشد. درصورتی که ناچار به اخذ دروس دارای اخطار هستید، در ستون «درخواست» توضیحات خود را برای استاد راهنما وارد کنید. توضیحات استاد راهنما نیز در صورت وجود قابل مشاهده است. درصورت عدم ارائه توضیح مناسب درس یا دروس شما توسط دانشکده حذف خواهد شد. این تغییر در برنامه ثبت‌نام دانشجو منعکس شده و یک نامه الکترونیکی به آدرس ثبت شده در سیستم ارسال می‌شود. البته مسئولیت پیگیری وضعیت نهایی ثبت‌نام دروس بر عهده شخص دانشجو است.

برای ثبت‌نام در درس پروژه یا کارآموزی، علاوه بر ثبت‌نام در سیستم، فرم مخصوص را تکمیل و در سامانه آموزش بارگذاری کنید. به مقررات جدید اخذ درس پروژه و کارآموزی مراجعه شود. رعایت سقف مجاز واحد با درس کارآموزی الزامی است و واحد‌های اضافی به صورت تصادفی حذف w خواهد شد.

در صورت مشاهده هرگونه اشکال با آموزش دانشکده خود تماس بگیرید. درصورت برخورد با، پیغام "غیر مجاز"، به پیغام اخطار سیستم توجه کنید و با توجه به موضوع اخطار، در صورت نقص مدارک با اداره پذیرش و نظام وظیفه ۶۶۱۶۵۰۸۷ تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار