
سامانه جامع پاسخگویی به شکایات وزارت کار مجدد راه اندازی شد
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از بازآوری و راه اندازی مجدد سامانه جامع پاسخگویی به شکایات (ZRM) خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رویا رفیعی با اعلام این خبر گفت: کاربران و شهروندان میتوانند از این سامانه بهره برداری دوسویه داشته باشند.
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir از مدتی پیش به دلیل اشکالات فنی قطع شده بود که در این مدت شهروندان، درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی IR.۱۱۱ (سامد) ارسال میکردند.
سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir از مدتی پیش به دلیل اشکالات فنی قطع شده بود که در این مدت شهروندان، درخواستها و شکایات خود را از طریق سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی IR.۱۱۱ (سامد) ارسال میکردند.
لینک کپی شد
گزارش خطا
۰
ارسال نظر
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.