اولین سالگرد راهاندازی سامانه مشاوره سلامت ۴۰۳۰ در مرکز تماس این سامانه برگزار شد. این سامانه که زیر مجموعه شرکت برکت تل بنیاد احسان ستاد اجرایی است تا کنون ۳۰ میلیون پاسخگویی به مبتلایان به کرونا داشته است.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اولین سالگرد راهاندازی سامانه مشاوره سلامت ۴۰۳۰ در مرکز تماس این سامانه برگزار شد. این سامانه که زیر مجموعه شرکت برکت تل بنیاد احسان ستاد اجرایی است تا کنون ۳۰ میلیون پاسخگویی به مبتلایان به کرونا داشته است.
پورحسینی، مدیر عامل شرکت برکت تل بنیاد احسان گفت: تا کنون ۳۲ میلیون تماس از مبتلایان به کرونا در سامانه مشاوره سلامت ۴۰۳۰ پاسخ داده شده است.
وی با تاکید بر روحیه جهادی اعضای این سامانه گفت: علیرغم مشکلات با روحیه جهادی و اهمیت به سلامت هموطنان تمام تلاش را برای گسترش خدمت رسانی سلامت را ادامه خواهیم داد.
پورحسینی با تشکر از حمایتهای بنیاد احسان از مرکز مشاوره ۴۰۳۰ گفت: با حمایتهای بیشتر بنیاد احسان حتی پس از کرونا هم خدمات مشاوره را توسعه میدهیم و در زمینهها دیگر سلامت فعال خواهیم بود.
وی با اشاره به نیروهای جهادی همکار با این مرکز مشاوره گفت: در حال حاضر ۴۰۰۰ نفر از داوطلبان بطور خودجوش و جهادی با مرکز پاسخگویی و دیگر خدمات سلامت بنیاد احسان همکاری دارند.
مدیر عامل شرکت برکت تل بنیاد احسان گفت: با ورود ما در عرصه دوراپزشکی و خدمات سلامت از راه دور این نوع از خدمات پزشکی مورد توجه وزارت بهداشت قرار گرفته است.
پورحسینی از طراحی نرمافزار جدید سامانه ۴۰۳۰ برای توسعه پزشکی از راه دور خبر داد.
همچنین محسن جهانی، معاون حمایتهای اجتماعی بنیاد احسان در این برنامه گفت: حمایت از ۱۰ هزار مادر باردار کم برخوردار در ذیل شرکت برکت تل آغاز شده است و در سال آینده ادامه پیدا خواهد کرد.
لازم به ذکر است شرکت برکت تل بنیاد احسان خدمات ویژه پزشکی از راه دور، کاروانهای سلامت احسان در مناطق محروم و راهاندازی بیمارستان سیار احسان را در کارنامه خود دارد.