قرائت گزارش کمیسیون کشاورزی درباره توزیع نهاده‌های دامی در مجلس
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس در قرائت گزارش این کمیسیون درباره توزیع نهاده‌های دامی گفت: از تولید سالانه ۲.۵ میلیون تن مرغ و صادرات آن به وارد کننده ۵۰ هزار تن مرغ برای جبران کمبود در سال ۱۴۰۰ رسیدیم.
تعداد نظرات: ۲
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
به اون ۵ دلیل اضافه کنید عدم استفاده نمایندگان از گزینه نظارت بر عملکرد دولت در تولید توزیع و میزان صادرات مرغ و....

اگه نمایندگان بویژه خود ی ساداتی نژاد بعنوان رییس کمیسیون کشاورزی مجلس زودتر از اینها نظارت میکردند و در برابر این بی تدبیری ها و سوء مدیریت های دولتی سکوت نمیکردند وضع الان اینگونه نبود

چرا باید گزارش کمیسیون کشاورزی در مورد علت برخی از نابسامانی های بازار مواددغذایی الان !! باید در صحن قرائت بشود !؟آیا زودتر از این صدای اعتراض مردم را نشنیده بودید !؟ صف های مرغ و.. را ندیده بودید !؟ سختی مردم در این مورد را ندیده بودید !؟

بله علت تداوم این نابسامانی ها عدم نظارت بموقع مجلس بر عملکرد دولت در بخش تولید و توزیع مرغ و.. بوده

مردم اعتراض میکنند رهبری معظم هم بارها از وضع موجود گله کرده اند اما توقع ما از مجلس ان بود که اونها پیش از رهبری معظم نظارت کافی بر عملکرد دولت میداشتند و رسیدگی میکردند

آیا باید حتما رهبری معظم از وضعیت گرانی و معیشت مردم گله میکردند که مسئولین بفکر حل مشکلات بیافتند !؟ این ابزار نظارتی مجلس پس کجا و ‌کی باید بکار بیاد !؟

وحدت قوا معنایش سکوت در برابر بی تدبیری ها و سوء مدیریت ها نیست بلکه باید قوا برای حل مشکلات مردم وحدت کنند

یکی از دلایل این سکوت ها ندانستن معنای درست وحدت است
دلیل دیگر این سکوتهای بعضا تعمدی، به انتخابات مجلس بر میگردد و خودشان بهتر میدانند که منظور ما چیست !؟

مردم تنها کاری که میتوانند انجام بدهند اعتراض است اگر قرار باشد مجلس هم فقط به اعتراض زبانی و قرائت گزارش اکتفا کند پس چه فرقی بین مردم و نمایندگان هست !؟ مجلس ابزار نظارتی فراتر از اعتراض زبانی دارد که متأسفانه در جای لازم از ان استفاده نمی کند

بد نیست وقتی میخواهیم انتقاد کنیم یه سوزن هم بخودمون بزنیم ببینیم ایا سکوت ما هم در تداوم این مشکلات نقشی داشته و مؤثر بوده یا نه !؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
من با بقیه دروغ های آقای کاظم خاوازي کاری ندارم چون در موسسه تحقیقات پنبه کار می کنم در خصوص آمار تولید پنبه کشور در دوره آقای حسن روحانی حدود ۵ برابر دروغ گفته است چیزی به اندازه افزایش قیمت مرغ.
ارسال نظرات
آخرین اخبار