به گزارش گروه سیاس خبرگزاری دانشجو، مرکز پژوهشی بتا با داده کاوی حدود ۱۴۳ میلیون پست در فضای مجازی در فروردینماه ۱۴۰۰ با رصد و بررسی ۲۵ نامزد احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ به اشخاصی پرداخته که بیشترین داده شبکههای اجتماعی را دارند.
با بررسی تمام دادهها و اطلاعات فضای مجازی ۷ کاندید احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ که بیشترین محتوا پیرامون آنها در فضای مجازی منتشر شده است به تفکیک هر بستر مورد ارزیابی قرار گرفت.
ظریف، رییسی و جلیلی به ترتیب در تلگرام، اینستاگرام و توییتر صدرنشین تولید محتوا در فروردین ۱۴۰۰ هستند.