کد خبر:۹۵۷۸۲۳

اجرای طرح جامع صیانت از خودرو‌های ۵ ستاره کیفی در ایران خودرو

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای مشتری‌مداری و درک متقاضیان از روند بهبود کیفی محصولات، اجرای طرح جامع حفظ و صیانت از خودرو‌های پنج ستاره کیفی را دستور کار قرار داده است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، ایران خودرو علاوه بر رعایت الزامات اخذ پنج ستاره کیفی برای محصولات خود، براساس دو شاخص اصلی ارزشیابی محصولات و نظرسنجی از مشتریان توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد، طرح جامع صیانت از خودرو‌های پنج ستاره کیفی را در دستور کار خود قرار داده است؛ بنابراین گزارش و در قالب طرح جامع صیانت محصولات پنج ستاره کیفی ایران خودرو، فاکتور‌های تاثیرگذار در ۹ شاخص عمده احصاء و به صورت مستمر در حال رصد هستند.

از جمله مهم‌ترین عوامل تعریف شده می‌توان به افزایش ضریب اطمینان شاخص‌های محصول تاثیر گذار بر حفظ سطح کیفی پنج ستاره و تحقق شاخص‌های IQS اشاره کرد.

در همین راستا و در قالب طرح صیانت از محصولات پنج ستاره کیفی ایران خودرو بر عواملی، چون اطمینان از استقرار و اجرای صحیح تحویل دهی ویژه محصولات (H.O) در حوزه فروش، استقرار و اجرای طرح ارایه خدمات پس از فروش و خدمات امدادی ویژه توجه جدی شده است.

تحقق هدف صفر بودن شکایات مشتریان برای محصولات پنج ستاره کیفی و رسیدگی ویژه به شکایات مشتریان اولویت‌های اصلی در طرح جامع صیانت از خودرو‌های پنج ستاره کیفی ایران خودرو عنوان شده است.

گفتنی است، در حال حاضر تنها خودروی ساخت داخل پنج ستاره بازار، متعلق به محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک ایران خودرو است و دستیابی محصول جدید تارا اتوماتیک به سطح کیفی پنج ستاره نیز از برنامه‌های حوزه کیفیت محصولات ایران خودرو در سال جاری است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار