به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر میرهاشم موسوی در جلسه شورای اداری مشترک بیمهای و درمان تأمین اجتماعی استان خوزستان اظهار داشت: با همفکری و مشورت همکاران سازمان بهترین و موثرترین راهکارها را برای عبور از چالشها اتخاذ میکنیم.
وی احیای اعتماد عمومی با اقدامات عملیاتی و رفع فاصله بین قول و عمل را مورد تأکید قرار داد و گفت: تفویض اختیارات لازم به مدیران استانی به منظور تحقق اهداف و برنامهها به صورت حداکثری انجام خواهد شد و متناسب با اختیاراتی که واگذار میشود نظارت و پاسخگویی مناسب نیز برای اجرای برنامهها مورد تأکید قرار دارد.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر لزوم طراحی الگوی مناسب و بهترین برنامه برای توسه خدمات در حوزههای مختلف فعالیت این سازمان، گفت: سفرهای استانی معطوف به هدف است و میخواهیم بهترین خدمات ممکن را به جامعه هدف ارائه دهیم.
موسوی عدالت در توسعه خدمات را یکی از مباحث محوری در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و اظهار داشت: کارهای ما باید از مسیر عدالت عبور کند و خروجی خدمت رسانی سازمان تأمین اجتماعی باید اعتماد و رضایتمندی مردم باشد.
وی افزود: مجموعه همکاران و مدیران سازمان باید از درد و رنج مردم مطلع باشند. کارایی و اثربخش اقدامات ما در اعتماد مردم باید مشخص باشد و باید برای سنجش اعتماد عمومی و تحولات این حوزه برنامه داشته باشیم.
موسوی ادامه داد: برای تحقق رویکرد تحولی در سازمان چارهای جز برنامه محوری نداریم و باید رفع چالشها باید با برنامه محوری پیگیری کنیم. برای تدوین برنامه تحولی در استانهای مختلف شاخصهای مشخصی تعریف میکنیم و با عبور از مسائل جزئی و روزمرگی، به دنبال ایجاد تحول اساسی در سازمان خواهیم بود.
سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با تأکید بر پیشران بودن فناوری در تحولات این سازمان، گفت: در حوزه فناوری عدم یکپارچگی مهمترین مسئله است که باید برای رفع آن اقدام کنیم و برنامههای حوزه فناوری اطلاعات با همافزایی و همراهی سایر حوزهها زمینه ساز تحول در خدمات سازمان خواهد بود.