کد خبر:۹۷۲۸۲۲

اقدام لازم پس از مفقودی کارت‌های پایان خدمت یا معافیت

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت یا معافیت خود را گم کرده‌اند یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، دریافت نکرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به دفاتر پلیس +۱۰ اعلام درخواست ارسال مجدد کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار رحمان علیدوست افزود: افرادی که کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت آن‌ها گم شده یا به دلیل تغییر آدرس محل سکونت، کارت خود را دریافت نکرده اند، می‌توانند درخواست ارسال مجدد کارت خود را از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) ثبت کنند.

وی با بیان اینکه این فرآیند صرفه جویی در وقت و هزینه متقاضیان را به همراه داشته، گفت: در صورتی که اطلاعات کارت هوشمند پایان خدمت و یا معافیت متقاضی در بانک اطلاعاتی سازمان وظیفه عمومی موجود باشد، کاربر دفاتر پلیس+۱۰ درخواست ارسال مجدد کارت را با نشانی محل سکونت جدید برای متقاضی ثبت می‌کند.

علیدوست اضافه کرد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار