به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، محمد یارمحمدی مدیر طرح نگهداشت شهر در نشست با معاونین و مدیران شهری منطقه، قرار خدمت" و "طرح تحول نگهداشت شهر" را دو مأموریت اصلی و مهم در مدیریت شهری جدید برشمرد و گفت: طرح تحول نگهداشت شهر با هدف ایجاد تحولی نوین در محلات تهران در یک بازه زمانی دو ماهه اجرا میشود.
وی افزود: مهمترین اهداف اجرای این طرح آراستگی شهر، افزایش رضایتمندی شهروندان، ارتقای سطح خدمات به شهروندان با استفاده بهینه از امکانات است.
یار محمدی در تشریح این طرح گفت: براساس اطلاعات ثبت شده درسامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ به عنوان مرجع ورودی شهروندان و شهرداری، ۳۵۲۴ مورد درخواست ونیاز شهروندان احصا شد، که تعداد قابل توجهی از آن مربوط به حوزه خدمات شهری است و این نتایج نشان میدهد که مطالبه اصلی مردم و خدمات رسانی شهرداران نواحی در بحث خدمات شهری است.
یار محمدی تاکید کرد: با توجه به نگاه ویژه مدیریت شهری به گروههای مرجع و با استفاده و بکارگیری ظرفیتها و مشارکت حوزههای تخصصی، نخبگان، معتمدین، گروههای جهادی و ائمه جماعت و شورایاران و همچنین بررسی وضعیت موجود از سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ پس از پایان طرح مناطق مورد ارزیابی قرار میگیرند.
کریمی، مشاور شهردار منطقه ۲ در ادامه این نشست با تاکید براینکه ارتقاء سطح زندگی شهروندان وکسب رضایت آنها با هماهنگی و هم افزایی خدمتگذاران شهرداری از جمله اهداف این طرح است، گفت: در همین راستا میبایست برنامهها براساس نیازسنجی و استفاده بهینه از امکانات موجود برنامه ریزی و اجرا شود.