به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، برنامه «بیمه سلامت من» جهت دریافت خدمات غیر حضوری شهروندی از سازمان بیمه سلامت ایران طراحی و تولید شده است.
با توجه به گسترش خدمات الکترونیکی در کشور، حذف دفترچه کاغذی و لزوم الکترونیکی شدن فرایندهای حوزه سلامت، سازمان بیمه سلامت ایران در مسیر ارائه خدمات مورد نیاز شهروندان و بیمه شدگان در قالب اپلیکیشن و سامانه خدمات غیر حضوری (شهروندی) حرکت کرد.
در همین راستا اپلیکیشن خدمات غیر حضوری (شهروندی) جهت استفاده تمامی شهروندان و بیمه شدگان تهیه شده و از طریق سایت بازار با حجم ۳ مگابایت آماده دانلود و نصب است.
این اپلیکیشن کاربردی توسط شرکت مدیریت سرمایه بیمه سلامت ایرانیان برای ایجاد و بهبود سرویسهای شهروندی طراحی شده است.
ویرایش اشتباهات کاربری شامل امکان اصلاح اطلاعات هویتی و بیمهای، رضایتسنجی بیمهشدگان از ارائهدهندگان خدمات، تصحیح شماره همراه بیمهشدگان با استفاده از سرویس شاهکار، ثبت نام خانوار (سرپرست)، ثبت عضو (افزایش عائله)، تمدید اعتبار پوشش بیمهای در صندوقهای سلامت همگانی و روستاییان، مشاهده تاریخچه خدمات و نسخ، نمایش اطلاعات اعضای خانوار، ویرایش تصویر، جستجوی مراکز و پزشکان، دانلود برگ مشخصات دفترچه، مشاهده اطلاعات پوشش بیمهای و همپوشانی از جمله خدماتی است که در این اپلیکیشن به بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت ارائه میشود.
برای دانلود این نرم افزار موبایلی میتوانید از لینک زیر استفاده کنید:
https://cafebazaar.ir/app/ir.webhouse.cshinsurance این اپلیکیشن تاکنون بیش از ۵ هزار بار از سایت کافه بازر دانلود و در تلفنهای همراه بیمه شدگان نصب شده است.
بیمه شدگان سه صندوق دیگر، یعنی صندوق بیمه سلامت ایرانیان، صندوق کارکنان دولت و صندوق سایر اقشار، فقط برای استفاده از خدمت تمدید اعتبار، باید پرداخت مالی مربوطه را انجام بدهند.
گفتنیست این خدمات غیر حضوری از طریق سایت http://bimehsalamatiranian.ir نیز برای بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت در دسترس است.