به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان، مهری طالبی دارستانی در حاشیه میز ارتباطات مردمی وزارتخانه به مسائل مربوط به شکایات مردم اشاره کرد و اظهار داشت: سفرهای استانی به نحوی برنامه ریزی شده تا به مسائلی که مربوط به شکایات مردم و عدم رفتار صحیح مسئولان است، رسیدگی شود.
مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تصریح کرد: متأسفانه برخی از رفتارها به گونهای شکل گرفته که مردم احساس میکنند نظام ارباب و رعیتی راه افتاده است، و این سفرها برای شکستن این نگاه انجام میشود.
طالبی دارستانی ادامه داد: ما در سفرهای استانی، حضور پیدا میکنیم تا مستقیم و از نزدیک صدای مردم را بشنویم و خود را در مقابل مردم پاسخگو بدانیم.
وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را یکی از وزارتخانههای مهم بر شمرد و بیان کرد: این وزارتخانه، با موضوعات اجتماعی و مسائل معیشتی مردم مرتبط است و ما تلاش میکنیم که خون را دوباره به رگهای خشک شده اجرایی کشور جاری سازیم.
به گفته وی، بیانیه گام دوم به سمت دولت اسلامی است که اگر این اتفاق نیفتد قطعا نمیتوانیم به سمت پیشرفت و توسعه حرکت کنیم.
طالبی دارستانی، سفرهای استانی را مفید و مهم دانست و اظهار داشت: در سفرهای استانی، میز ارتباطات مردمی وزارتخانه ایجاد شده است تا مردم از نزدیک با معاونین وزیر و نمایندگان تام الاختیار، دردهای خود را بیان کنند.
طالبی دارستانی تصریح کرد: سعی میکنیم "وزارت مردم بودن " را به معنای واقعی به نمایش بگذاریم.
وی ادامه داد: برخی از مردم دچار آسیب شدند و حتی صاحبان حقی را میبینیم که با وجود داشتن مستندات، پرونده آنها ۹ سال و حتی ۱۵ سال است به نتیجه درستی نرسیده است.
مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان تصریح کرد: نگاه دولت انقلابی بر این است که با فعالیت جهادی، به سمت ایجاد دولت اسلامی، جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی گام برداریم.