کد خبر:۱۰۰۹۵۵۳

افزایش ۳۵ درصدی عرضه انواع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران به مناسبت هفته ملی سلامت با تأکید بر نقش تغذیه سالم در سلامت شهروندان، گفت: به منظور تأمین نیاز شهروندان به انواع محصولات غذایی با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، عرضه انواع گوشت قرمز در میادین میوه و تره بار منتهی به فروردین ۳۵ درصد افزایش یافته است.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، ایوب فصاحت با بیان اینکه حمایت از مصرف‌کنندگان و کمک به اقتصاد خانواده‌ها، با حمایت از تولید و حذف واسطه‌های غیرضرور از مهم‌ترین اهداف سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، افزود: میانگین قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار نسبت به محصولات مشابه در سطح شهر ۳۹ درصد و انواع سبزیجات برگی و صیفی‌جات حدود ۳۲ درصد اختلاف قیمت دارند.


وی با اشاره به اختلاف ۲۲ درصدی گوشت گوسفند و اختلاف ۱۶ درصدی گوشت گوساله در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت این محصولات در سطح شهر، اظهار کرد: قیمت حبوبات در میادین میوه و تره بار نسبت به میانگین قیمت سطح شهر ۱۷ درصد، گوشت مرغ ۹ درصد و تخم مرغ ۱۷ درصد ارزان‌تر است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با بیان اینکه دسترسی آسان به بازار‌های میوه تره بار از مطالبات جدی شهروندان و از اهداف مهم این سازمان است، اظهار کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده، ۱۲۳ محله پایتخت فاقد بازار میوه و تره بار هستند که ساخت و توسعه این مراکز در ۷۰ محله پرجمعیت تهران در اولویت سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران قرار دارد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار