به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ایوب فصاحت با اشاره به برنامهریزی سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران جهت عرضه لبنیات با قیمت مناسبتر از سطح شهر اظهار کرد: بررسیهای ما نشان داد که میزان مصرف لبنیات در جامعه کاهش محسوسی پیدا کرده است و در جلسهای که با کارخانههای تولیدی و اتحادیه انجمن آنها برگزار شد، بنا شد که یک بسته اقتصادی تعریف کنیم و این بسته اقتصادی بتوانند در شرایط فعلی نیاز شهروندان تهرانی در ارتباط با لبنیات در این شرایط پاسخ بدهد.
وی تصریح کرد: بر همین اساس تصمیم گرفته شد که از اول آبان ماه اتحادیه لبنیاتی و انجمنهای مربوطه با شرایط ویژه این لبنیات را با قیمت تخفیف بین ۵ تا ۲۰ درصد مردم ارائه دهند.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و ترهبار شهرداری تهران افزود: تاکنون ۲۵ مکان را برای عرضه لبنیات با تخفیف اشاره شده به آنها واگذار کردیم ضمن اینکه ۲۳ مکان هم از قبل واگذار شده است و حدود ۵۰ نقطه به این موضوع اختصاص پیدا کرده است و قریب به ۱۵۰ نقطه نیز بهزودی به این موضوع اختصاص داده خواهد شد.