به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شرکت پلی به سوی فردا توانسته سه محصول فالو (دستیار اینترنتی و وب بروزر مخصوص نابینایان)، رایفای (پلتفرم ابری مدیریت وایفای عمومی) و رایبرد (دیجیتال ساینیج ابری) توسعه بدهد.
سرویس فالو محصولی است که این شرکت توانست با آن به لیست شرکتهای خلاق نیز ملحق شود. این محصول فرآیند دسترسی به صفحات سایتهای مختلف را برای نابینایان سادهتر کرده و امکان خوانش متن آن صفحه را برای آنها فراهم میکند.
سرویس دیجیتال ساینیج رایبرد نیز محصولی دانش بنیانی است که راهکاری ابری و ابزاری مقرون به صرفه جهت مدیریت یکپارچه نمایشگرها محسوب میشود و به سازمانها و کسب و کارها اجازه میدهد تا به راحتی محتوای مورد نظر خود را روی هر تعداد نمایشگر و با هر فاصله مکانی نمایش داده و در کمترین زمان بهروزرسانی کنند.
نمایش محتوا روی نمایشگرها برای اهداف متنوعی استفاده میشود که از جمله آن میتوان به اطلاعرسانی به مراجعین و کارمندان، نمایش تبلیغات، تعامل بهتر، بهبود تجربه کاربری، برندسازی و ... اشاره کرد.
با توجه به تاثیر مهم رسانههای پویای محیطی در اطلاع رسانی بهتر و جذب مخاطب، ایجاد یک رسانه مکان محور یکپارچه علاوه بر کاهش هزینههای اطلاع رسانی، میتواند سرعت انتقال محتوا و اثر گذاری آن را افزایش دهد.
در نرم افزار رایبرد شرایطی فراهم شده تا با فعال ساختن انواع ویجتهای متنوع (نزدیک به ۵۰) و استفاده از دادهها و سرویسهای جانبی به راحتی رسانهای پویا و اثر بخش را بر روی نمایشگرها راه اندازی کرد. ارائه بستری مناسب جهت ارائه محتوای تبلیغاتی و سازمانی به صورت یکپارچه و هوشمند با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور از قابلیتهای مهم رایبرد است.
از مهمترین مشتریان این سیستم میتوان به فروشگاههای زنجیرهای، هلدینگها، بانک ها، بیمارستانها و دانشگاهها اشاره کرد.
آینده شهرهای هوشمند دنیا در دست فناوریهای به روز است و رسانههای هوشمند بخش مهمی از این داستان را بازی میکنند. شبکههای بهداشت و درمان میتوانند از زمان انتظار کنونی برای آگاهی رسانی به بیماران استفاده کنند، همچنین مراکز تجاری میتوانند با استفاده از این ابزار اطلاعات فروشگاهها را به خریداران نشان دهند و صفحه نمایش در فضای باز نیز میتواند نقشههای قابل جستجو برای مکانهای پارکینگ موجود باشد.
محصول رایبرد در حال حاضر به شرکتهای مختلفی در بازار ایران ارائه شده و در طول دو سال گذشته این شرکت با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حضور در رویدادهای مختلف با نزدیک به ۴۰ شرکت از کشورهای مختلف نشست داشته و محصول در برخی از این شرکتهای پایلوت شده است.