آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۶۱۹۶۷

کتاب‌های «راهنمای عملی» و «راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» رونمایی می‌شود

کتاب‌های «راهنمای عملی» و «راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» نوشته مریم چهرقانی، یوسف عابدی و مصطفی آهنگر، چهار‌شنبه ۳ اسفند رونمایی می‌شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتاب «ترویج کتاب: راهنمای عملی» مفاهیم اصلی و محیط ترویج کتاب، ضرورت‌ها و انگیزه‌های ترویج کتاب و قدری مفصل‌تر اصول ترویج کتاب را مورد توجه قرار داده و علاوه بر روش‌های برخاسته از تجربه، به نباید‌های این کار هم پرداخته است. هدف این کتاب به‌طور مشخص، آشنایی همه گروه‌ها و نقش‌های فعال در حوزه کتاب با تبلیغات، بازاریابی، ترویج کتاب و جدیدترین فنون و مهارت‌هاست. پیش‌پردۀ کتاب ظرفیت توسعه و فراگیری قابل توجهی برای رونق صنعت چاپ و نشر دارد.

کتاب «پیش‌پرده کتاب: راهنمای تبدیل بینندگان به خوانندگان» به دنبال پاسخ به این پرسش است که چطور می‌توان با استفاده از ظرفیت‌های صوتی و تصویری، و به‌طور خاص پیش‌پرده، کتابی را تبلیغ کرد. این کتاب ضمن معرفی گونه‌های مختلف پیش‌پردۀ کتاب و ظرفیت‌های ارزشمندش، تجربه‌ها و راهکار‌های استفادۀ بهینۀ ویدئو در خدمت ترویج کتاب‌خوانی و تبلیغ کتاب را ارائه می‌دهد.

این آیین چهار‌شنبه ۳ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ با حضور جمعی از استادان، مسئولین فرهنگی و پژوهشگران در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران به نشانی تقاطع بزرگراه چمران و خیابان جلال آل احمد، ضلع جنوب شرقی زیرگذر گیشا برگزار می‌شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار