به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابطعمومی شهرداری منطقه ۱۲، امیر یزدی، شهردار منطقه با تأکید بر ضرورت یادگیری سرفصلهای آموزشی ۱۳۷ پلاس توسط شهروندان گفت: شهرداری منطقه ۱۲ در سه ماهه پایانی سال، اقدام به برگزاری ۱۸ کلاس آموزشی ۱۳۷ پلاس در سراهای محلات ۱۳ گانه و مدارس دوره متوسطه سطح منطقه کرد تا به نیازهای آموزشی شهروندان در این حوزه پاسخ دهد.
یزدی محوریت این آموزشها را تغییر ذائقه مردم در ثبت پیام از طریق اپلیکشین تهران من به جای تلفن معرفی کرد و افزود: فرهنگسازی برای استفاده از اپلیکشین تهران من، وبسرویسها و شبکههای اجتماعی به صورت یکپارچه و واحد از جمله برنامههای آموزشی این کلاسها برای دستیابی به این هدف بوده است.
وی با یادآوری ادغام سامانههای ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در سال ۱۴۰۱ بیان کرد: این اقدام با صلاحدید شهردار محترم تهران، جناب آقای دکتر زاکانی و مدیران ارشد شهرداری تهران با رویکرد متمرکزکردن خدمات و تسهیل در ارتباط شهروندان با شهرداری تهران، همچنین ارتقای خدمات انجام شد و در نتیجه آن سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی ۱۳۷ پلاس با شعار «هدفمندتر، پیگیرتر، مدرنتر، چابکتر و هوشمندتر» به وجود آمد.
شهردار قلب طهران ضمن اشاره به مهمترین اهداف ادغام این دو سامانه تشریح کرد: تحقق رضایت عمومی و احیای اعتماد شهروندان، فسادستیزی و حمایت از گزارشگران فساد، ایجاد درگاه واحد شهروندی و جلوگیری از سردرگمی شهروندان، پاسخگویی ۲۴ ساعته به شکایات و ایجاد درگاههای جدید در شبکههای اجتماعی و وبسرویسها از جمله این اهداف بوده است.