آخرین اخبار:
کد خبر:۱۰۷۹۶۳۷
در گفتگو با دانشجو مطرح شد

ضرورت توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در مناطق محروم برای عرضه محصولات محلی و توسعه اقتصادی

کارشناس تجارت الکترونیک واقتصاد دیجیتال توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در مناطق محروم را بسیار ضروری دانست و گفت: این فروشگاه‌ها می‌توانند به‌عنوان پلی بین محصولات محلی و بازارهای بزرگتر عمل کنند.

سید رضا خاضع، کارشناس تجارت الکترونیک واقتصاد دیجیتال، در گفتگو با خبرگزاری دانشجو، توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در مناطق محروم را بسیار ضروری دانست و گفت: این فروشگاه‌ها می‌توانند به‌عنوان پلی بین محصولات محلی و بازارهای بزرگتر عمل کنند.

وی افزود: از طریق این فروشگاه‌ها، تولیدکنندگان و کارآفرینان محلی می‌توانند محصولات خود را به صورت آنلاین به فروش برسانند و به بازارهای جدید دسترسی پیدا کنند. این کار به توسعه صنایع محلی و ایجاد فرصت‌های شغلی در مناطق محروم کمک می‌کند.

این پژوهشگر بین المللی با بیان اینکه فروشگاه‌های اینترنتی می‌توانند مشتریان در مناطق دورافتاده را با محصولات محلی آشنا کنند، بیان داشت: این امر باعث می‌شود که محصولات محلی بازاریابی شده و رونق بیشتری پیدا کنند و در واقع، اینترنت به عنوان یک وسیله ارتباطی قوی می‌تواند به ترویج محصولات محلی و افزایش فروش آنها کمک کند.

این عضو انجمن بین المللی مهندسین گفت:  این تدابیر نه‌تنها به توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در این مناطق کمک می‌کند، بلکه همچنین به ترویج محصولات محلی و ایجاد ارتباطات تجاری جدید میان مناطق محروم و بازارهای بزرگتر کمک می‌کند.

عضو هیات علمی مجله علمی پژوهشی سیستم های هوشمند اطلاعاتی مسیر رسیدن به این اهداف را همگرایی دولت، سازمان‌های غیردولتی و کسب و کارها در توسعه فروشگاه‌های اینترنتی در مناطق محروم دانسته و بیان داشت: این امر میتواند بهبودی مستمر را در شرایط اقتصادی و اجتماعی این مناطق به ارمغان بیاورند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار