به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بر این اساس، برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲، امکان ارائه درخواست خوابگاه، فراهم میباشد. دانشجویان ارشد و دکتری ورودی ۱۴۰۱، تنها در صورتی که مرحله پژوهشی پایاننامه خود را شروع کرده و مستند آن را به اداره خوابگاه تحویل دهند، امکان اسکان در ترم تابستان را خواهند داشت.
سمپاشی خوابگاه در ایام تابستان انجام میپذیرد؛ لذا دانشجویان خوابگاهی باید در زمان اعلام شده نسبت به ترک خوابگاه اقدام نمایند.
یادآوری: تاریخ ثبت درخواست خوابگاه برای ترم مهر، اول تا ۱۰ شهریورماه ۱۴۰۲ است؛ لذا کلیه دانشجویان متقاضی خوابگاه باید در این بازه به سامانه گلستان مراجعه و نسبت به ثبت درخواست خود، اقدام لازم را به عمل آوردند.
اطلاعیههای تکمیلی اسکان مهر ۱۴۰۲، متعاقبا منتشر خواهد شد.
شیوه ثبت درخواست در سامانه گلستان
دانشجویان میتوانند از مسیر "دانشجویی/ خوابگاه / اطلاعات و درخواستها / وارد فرم "عملیات درخواست خوابگاه توسط دانشجو" شوند. در این صفحه، سه مرحله به شرح ذیل مشاهده خواهند کرد:
۱-" -ثبت اطلاعات خوابگاهی دانشجو" در این مرحله باید نسبت به تکمیل و تایید صحت اطلاعات خوابگاهی خود اقدام نماید.
تذکر: دانشجویانی که قبال اطلاعات مربوط به این فرم را تکمیل نموده باشند، نیازی به تکمیل مجدد آن نخواهند داشت.
دانشجویان لازم است پس از تکمیل اطلاعات مورد درخواست در این فرم، گزینه: "اطلاعات فوق مورد تایید اینجانب میباشد" را تایید کنند و سپس بر روی آیکون "اعمال تغییرات" در پایین صفحه کلیک کنند.
با زدن کلید "اعمال تغییرات"، این پیغام نمایش داده میشود: "کد۴: اطلاعات خوابگاهی دانشجو توسط مدیریت تایید نشده و یا تایید آن امکانپذیر نیست. لطفا وضعیت خود را تا زمان تایید اطلاعات توسط مدیریت پیگیری نمایید. " با مشاهده این پیغام، کلید بازگشت را زده و به فرم قبلی بازگردید و "مرحله درخواست خوابگاه توسط دانشجو" را انتخاب کنید.
۲- " -درخواست خوابگاه توسط دانشجو" در این مرحله دانشجو لازم است نخست مقررات عمومی خوابگاه را مطالعه و سپس با انتخاب آیتم "اینجانب با مطالعه کامل و قبول کلیه شرایط فوق، خود را متعهد به رعایت آن میدانم"، نسبت به رعایت مقررات خوابگاه متعهد شود.
سپس عبارت "اینجانب متقاضی خوابگاه جهت نیمسال سوم تحصیلی ۴۰۲-۴۰۱ میباشم" را انتخاب کنید و سپس بر روی کلید "اعمال تغییرات" در انتهای صفحه کلیک کند.
تذکر: در صورت نزدن کلید "اعمال تغییرات"، تغییرات انجام داده شده در فرم، ثبت نهایی نمیشود و مفهوم آن این است که دانشجو برای ترم جدید متقاضی خوابگاه نمیباشد.
۳- " ارسال فایل مدارک" برای ترم تابستان سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱، ارسال مدارک از طریق این پردازش الزامی نیست؛ لذا از بارگذاری هرگونه مدرک اجتناب کنید.
شیوه پرداخت اجاره بها در سامانه صندوق رفاه (ویژه دانشجویان وزارت علوم) شامل: مراجعه به سامانه صندوق رفاه به آدرس https://www.swf.ir/، ورود به پرتال دانشجویی و وارد نمودن شناسه کاربری و رمز عبور است.
تذکر ۱ -دانشجویان میتوانند در صورت بروزهر مشکل در پرداخت اجاره بها با شماره ۸۲۸۸۳۷۷۲ یا ۸۲۸۸۳۱۵۳ تماس و یا به اتاق شماره ۱۱۴ در ساختمان خوارزمی دانشگاه تربیت مدرس مراجعه نمایند.
تذکر ۲ -هرگونه جابجایی اتاق باید قبل از پرداخت هزینه سکونت انجام شود. چرا که بعد از پرداخت هزینه به هیچ عنوان جابجایی امکان پذیر نمیباشد.