به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اسدالله تقی زاده مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقدامات در دست اجرا اظهار کرد: یکی از دغدغههای ما براساس بررسیها و آمارهای تهیه شده، این نکته است که مردم برای شکایات در حوزه درمان باید به کجا مراجعه کنند.
وی افزود: هزار مورد از شکایات مردمی، مربوط به حوزه دارو، قیمت آن، کیفیت نظام پزشکی و خدمات پرستاری و مانند آن بوده است که برای رسیدگی یه این مهم، از جایگاه نظارتی استاندار تهران ورود کردیم تا درخواستهای مردم در این حوزه را ثبتکنیم.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران اضافه کرد: تحت عنوان نظارت بازرسی و کنترل عملکرد دستگاههای مربوطه در این زمینه بررسی میکنیم.
تقی زاده اضافه کرد: در سال قبل ٢ مدیر بیمارستان شهرستانهای تهران را بر اساس گزارشات واصل شده، عزل کردیم.
وی تصریح کرد: بر اساس آمار از سامانه سامد، بعد از موضوعات معیشتی و اشتغال، بالاترین شکایت مردم از حوزه درمان است.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی و ارتباطات مردمی استانداری تهران گفت: سال گذشته ١١٧ هزار پیام در سامانه سامد ثبت شده است که ٣٨ تا ۴٠ درصد آن منتج به نتیجه شده است که تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.