کد خبر:۱۰۹۷۳۳۲

جزئیات اصلاح مصوبه پرداخت کمک‌های رفاهی دستگاه‌های اجرایی

سازمان اداری و استخدامی کشور جزییات اصلاح مصوبه پرداخت کمک‌های رفاهی دستگاه‌های اجرایی را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، حسین عرب اسدی- معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور در ابلاغیه‌ای اعلام کرد، عطف به نامه شماره ۵۵۹۱۹ مورخ ۱۷/۰۵/۱۴۰۲ ذیحساب و مدیر کل محترم امور مالی سازمان در خصوص پرداخت کمک‌های رفاهی اعلام می‌دارد:

پیشنهادات دستگاه‌های اجرائی در خصوص «ضوابط اجرائی نحوه اعطای مزایای جانبی به کارکنان دستگاه‌های اجرائی» در جلسه ۱۷/۰۵/۱۴۰۲ شورای حقوق و دستمزد مورد بررسی قرار گرفت و ضمن اعمال برخی اصلاحات در ضوابط ابلاغی (موضوع مصوبه شماره ۷۷۳۹۲/۶۱۵۹۲ مورخ ۰۴/۰۵/۱۴۰۲)، متن نهایی ضوابط یاد شده به تصویب آن شورا رسیده و متعاقباً جهت اجرا ابلاغ خواهد شد.

در مصوبه اخیرالذکر، تاریخ اجرای ضوابط مزبور از ابتدای شهریورماه سال جاری تعیین گردیده و بر این اساس، پرداخت‌هایی که قبل از تاریخ مذکور انجام شده است، مشمول مفاد آن ضوابط نمی‌باشد.

همچنین، با اضافه شدن عنوان «کمک‌های رفاهی» در زمره اقلام مزایای جانبی، دستگاه‌های اجرایی می‌توانند تمامی پرداخت‌های رفاهی مازاد بر اقلام مندرج در ضوابط فوق‌الذکر را ذیل عنوان یادشده پرداخت نمایند.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار