به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانشبنیان ریاست جمهوری، این خدمات از طریق کریدور صادرات در اختیار شرکتها قرار میگیرد. با ارائه خدمات توسعه صادرات به هزار شرکت، میزان صادرات دانشبنیان نیمه اول سال ۱۴۰۲، نسبت به میانگین چهار سال قبل، رشد ۱۳۲ درصدی را نشان میدهد که یک جهش صادراتی محسوب میشود.
خدمات توسعه بازار بینالملل شرکتها شامل برگزاری پاویون در نمایشگاههای بینالمللی، اعزام هیاتهای تجاری و فناوری به کشورهای هدف صادراتی، پذیرش هیات تجاری متشکل از تجار و بازرگانان دیگر کشورها، برگزاری بوت کمپهای آموزش صادرات و ارزیابی آمادگی صادراتی است.