آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۳۵۳۲۴
گزارش|

از کاربران ۱۴ میلیونی «رادارگیم» تا دور زدن تحریم‌ها / رضایت گیمر‌ها از زبان خودشان + فیلم

پس از گذشت یک سال از رونمایی سامانه رادارگیم، به سراغ گیمر‌ها رفتیم تا میزان رضایت‌شان از این سامانه را جویا شویم.

از کاربران ۱۴ میلیونی《رادار گیم》تا دور زدن تحریم‌ها / رضایت گیمر‌ها از زبان خودشان + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ساغر کتابی این روز‌ها کمتر نوجوان یا جوانی را پیدا می‌کنید که یکی از سرگرمی‌هایش گیم نباشد.

یکی از مشکلاتی که گیمر‌های کشورمان همواره با آن روبرو بودند مشکل سرعت پایین دانلود بازی‌ها و آپدیت آن‌ها به همراه پینگ یا زمان تاخیر بالای بازی آنلاین بوده که باعث اختلال و تجربه کاربری نامناسب گیمر‌ها در ایران می‌شد.

در پی وعده رئیس جمهور برای رفع این مشکل، سال گذشته وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همکاری بخش خصوصی از سامانه‌ای با عنوان «رادار گیم» رونمایی کرد.

چندی پیش عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات نیز در حیاط دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به کاربران این سامانه گفت: ۱۴ میلیون نفر از سرویس «رادار گیم» استفاده می‌کنند و عموما هم رضایت دارند.

وی افزود: محتوای بازی‌های پرمخاطب و مورد تایید نهاد‌های فرهنگی را داخل کشور آوردیم و میزبانی کنیم.

وزیر ارتباطات با تاکید بر کاهش تاخیر بازی توسط این سامانه گفت: ابزاری تهیه کردیم که کاربران می‌توانند تاخیر بازی را تا ۳۰ درصد کاهش بدهند.

خبرگزاری دانشجو میزان کیفیت این سامانه را از مخاطبان اصلی آن که همان گیمر‌ها هستند، جویا شد.

هلیا پرند و سلطانی دو تن از گیمر‌ها کشورمان در گفتگو با خبرگزاری دانشجو ضمن ابراز رضایت از این سامانه تجربه استفاده خودشان از سامانه رادار گیم را با ما به اشتراک گذاشتند.

 

کد ویدیو
ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار