حجت الاسلام احمد حسین فلاحی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : مجلس یازدهم در زمینه قانونگذاری برای آموزش و پرورش و آموزش عالی عملکرد قابل قبولی داشت، اما کارهای ناتمام زیادی نیز باقی مانده است.
وی افزود: آموزش و پرورش نباید دالان ورود به دانشگاهها باشد.
فلاحیان اظهار داشت : اصلاح سرفصلها و ساختارهای کنکور، مهمترین اولویت مجلس دوازدهم در حوزه آموزش و پرورش است.
وی افزود: مجلس باید به سمت افزایش تعداد شرکتهای دانشبنیان و فراهم کردن زمینه فعالیت جوانان در این زمینه حرکت کند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد : افزایش آموزشهای مهارتی، ضرورتی انکارناپذیر برای اشتغالزایی جوانان است.