آخرین اخبار:
کد خبر:۱۱۶۰۷۸۸
مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات:

بیش از پنج هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: پیش از پنچ هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت.

پیش از پنچ هزار مطالبه مردم در میز ارتباطات مردمی مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حامد کرمی در اجلاس روسای دانشگاه‌ها گفت: در سه سال گذشته توانستیم ۶۶ بازرسی از دانشگاه‌ها انجام دهیم.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم از انتصاب بازرسان ماده نود و یک در این دوره برای اولین بار در آموزش عالی خبر داد و گفت: چهل نفر در قالب بازرسان معتمد و متخصص در سراسر کشور منصوب برای کمک به دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات شده‌اند.

وی اظهار داشت: در حوزه پاسخ گویی به شکایات در هرکدام از سال‌های ۴۰۰ و ۴۰۱ ده هزار و در سال جاری تاکنون چهار هزار و ششصد شکایت را بررسی و جواب دادیم.

کرمی گفت: رابطان دفتر بازرسی را در سامانه شکایت به صورت یک شبکه درآوردیم و با این اقدام مکاتبات متعدد پیگیری شکایت کم شد و کار سرعت گرفت.

مدیرکل دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم در ادامه سخنان خود گفت: در دور اول سفر‌های استانی دولت و وزیر،۲۳ میز ارتباطات مردمی برگزار و سه هزار و دویست درخواست بررسی شد و در دوم سفر‌ها نیز شانزده میز ارتباطات مردمی برگزار شد و دو هزار مطالبه مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار