کد خبر:۱۱۶۶۶۰۲

توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار خبر داد.
توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی بختیاری‌زاده به همراه معاونین و مدیران سازمان از میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار شهرداری تهران واقع در منطقه یک بازدید و با سید مهدی صباغ‌زاده شهردار این منطقه با هدف جانمایی زمین‌های جدید برای توسعه بازار‌ها و میادین میوه و تره بار گفتگو کرد.

وی با اشاره به برنامه مدیریت شهری و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران مبنی بر توسعه کمی و کیفی بازار‌ها و میادین میوه و تره بار در محدوده منطقه یک گفت: یکی از مهمترین اهداف سازمان توسعه بازار‌ها و میادین میوه و تره بار در مناطق ۲۲ گانه بوده و بر همین اساس در جریان بازدید‌های مشترک با شهرداران مناطق از زمین‌های جدید برای ساخت و بهره برداری از بازار‌های میوه و تره بار مذاکراتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان با اشاره به بازدید از میادین و بازار‌های میوه و تره بار محدوده منطقه یک افزود: در جریان این بازدید کیفیت خدمات رسانی بازار‌ها و میادین مورد بررسی قرار گرفت و نسبت به به سازی و بازسازی بازار‌های موجود تصمیماتی اتخاذ شد.

وی ادامه داد: دسترسی آسان شهروندان به میادین و بازار‌ها در جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان انجام می‌شود.

بختیاری‌زاده بیان کرد: همچنین توسعه بازار‌ها و میادین جدید در مناطق شهری از جمله اهداف و برنامه‌های سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار بوده و بر همین اساس نیز به همراه شهردار و مدیران منطقه یک بازدیدی از جانمایی‌های جدید برای راه اندازی بازار‌ها و میادین میوه و تره‌بار انجام شد.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار