به گزارش گروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد اعتمادی مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۱۹ هزار و ۱۸۴ تماس مردمی در سامانه سامد هرمزگان ثبت شده است افزود: بیش از ۸۰ درصد درخواستهای مردمی در مرکز سامَد به نتیجه رسیده است.
وی با اشاره به اینکه مدیران دستگاههای اجرایی موظفند در مدت پانزده روز به درخواستهای مردمی پاسخ دهند گفت: در صورت پاسخ ندادن مدیران دستگاههای اجرایی استانی، از وزارت خانه مربوطه پیگیری میشود.
اعتمادی افزود: حضور در مرکز سامد به مدیران دستگاههای اجرایی و فرمانداران شهرستانها، براساس برنامه زمانبندی اعلام میشود.
وی با بیان اینکه مدیران دستگاههای اجرایی میتوانند ماهانه دو تا چهار نوبت در مرکز سامد حضور یابند اظهارداشت: شماره ۱۱۱ برای ثبت درخواستها و مشکلات مردم در سراسر استان در نظر گرفته شده است.
مدیرکل بازرسی استانداری هرمزگان افزود: پس از تماس، کد رهگیری به فرد ارسال، و نتیجه هم با پیامک اعلام میشود.