کد خبر:۱۱۸۴۲۸۶

بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در کروکی برخط است

قائم مقام رئیس کل بیمه مرکزی گفت: در بیمه مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها در بحث کروکی برخط هستیم.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، مجید مشعلچی، قائم‌مقام رئیس‌کل بیمه مرکزی گفت: بحث کروکی برخط با همکاری پلیس راهور فراجا در کل کشور پیاده سازی شد و تعهدات بیمه مرکزی به طور کامل انجام شده است؛ همچنین ماموریت‌های پلیس راهور هم انجام شده است و در کل کشور مکان‌هایی که تحت پوشش اینترنت هستند کروکی‌ها به شکل برخط تنظیم می‌شود.

این مقام مسئول در ادامه گفت: اکنون تبادل اطلاعات بین پلیس راهور و بیمه‌مرکزی و از این طریق با شرکت‌ها به راحتی در حال انجام است و موارد به شکل برخط در شرکت‌ها بررسی و فرآیند‌ها تسهیل و مبتنی بر فناوری در بخش ترسیم کروکی تمام شده و حالا باید به سمت ارتقای کیفیت کروکی‌ها و اطلاعات دیگر برویم تا بتوانیم کروکی‌ها و بحث‌های مربوط به تصادفات را به جای اینکه متکی به خودرو باشد متکی به خود فرد کنیم. در کل بیمه‌مرکزی به دنبال ارتقای کیفیت داده‌ها و ارتقای انتقال آنها در بحث کروکی برخط است.

او همچنین افزود: یکی از مزیت‌های مهم کروکی برخط کمک به شناسایی نقاط حادثه خیز است که خود این مسئله بسیار حائز اهمیت است.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار