آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۶۳۸۰۹

تولید یک رئالیتی‌شو متفاوت با محوریت فرزندآوری

شبکه مستند در راستای پاسخ به بحران کاهش جمعیت و با هدف روایت واقع‌بینانه چالش‌های فرزندآوری، برنامه تلویزیونی «به نی نی» را با الگوبرداری از یک نمونه موفق بین‌المللی، در قالب رئالیتی‌شو طراحی کرده است.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این برنامه با محوریت زوج‌های جوان در آستانه تولد فرزند، تلاش دارد ترس‌ها و تردید‌های رایج درباره بارداری را به آرامش و امید بدل کند.

برنامه تلویزیونی «به نی نی» تولید جدید شبکه مستند سیما است که از این هفته چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

در شرایطی که کاهش میزان زاد و ولد به یکی از مهم‌ترین چالش‌های اجتماعی و فرهنگی کشور بدل شده و دغدغه پیری جمعیت بار‌ها مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار گرفته، برنامه‌ای نو با عنوان «به نی نی» در قالب رئالیتی‌شو طراحی شده است که به بررسی زندگی زوج‌های جوان در ماه پایانی بارداری می‌پردازد.

این برنامه برای نخستین بار در شبکه مستند طرح‌ریزی شده و پیش از این سابقه تولید ندارد؛ با این حال، مضمون آن شباهت‌هایی با مجموعه مستند «پا به ماه» تولید خانه مستند انقلاب اسلامی دارد.

در هر قسمت از این برنامه، سه زوج از بافت‌های فرهنگی و اقتصادی مختلف، یک چالش مشترک را در ماه پایانی بارداری یا ماه اول تولد تجربه می‌کنند.

این روایت‌ها به صورت تدوین موازی کنار هم قرار می‌گیرند تا تنوع نگاه‌ها، دغدغه‌ها و رفتار‌ها را برجسته کنند.

موضوعاتی همچون خرید سیسمونی، انتخاب نام، تنظیم روابط زناشویی، آمادگی روانی و مواجهه با مشاور از جمله محور‌های اصلی این رئالیتی‌شو خواهند بود.

برنامه تلویزیونی «به نی نی» از این هفته چهارشنبه‌ها و پنجشنبه‌ها ساعت ۲۱:۰۰ از شبکه مستند پخش می‌شود.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار