آخرین اخبار:
کد خبر:۱۲۶۵۱۱۳

فرمانده سپاه قزوین: روابط عمومی زبان جامعه است

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین روابط عمومی‌ها را زبان گویای مردم و نهادها دانست و گفت: ارتباط موثر بین مردم و دستگاه‌ها باعث انتقال شفاف و درست اطلاعات به مخاطبان شده است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، سردار پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی روز پنجشنبه در همایش مدار امید که به مناسبت هفته ملی ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، اظهار کرد: روابط عمومی‌ها گویای زبان صادق و نگاه هوشمندانه مردم هستند و با ارزش بالای امانتداری خود به عنوان سیمای مردم محسوب شده و آیینه تمام نمای شهروندان به شمار می روند.

وی ادامه داد: امروز و در زمانه‌ای که جغرافیای طبیعی و مرزها دیگر قدرت محسوب نمی شوند، از آن عبور کرده و دشمنان نیز با خلق واژه‌ها و با بهره‌گیری از قدرت رسانه، جنگ تمام عیار ترکیبی را در سال های گذشته رقم زده‌اند که این مرزها با قدرت روابط عمومی‌ها و اصحاب رسانه شکسته شده است.

سردار رفیعی آتانی با اشاره به اینکه در لحظات سخت و سرنوشت ساز ۱۴۰۱ اصحاب رسانه منصف را کف میدان دیدیم که صدای مردم بودند و قدرت نظام را نشان دادند، تاکید کرد: در زمانی هم که داغدار شهید رییسی و شهدای خدمت بودیم نیز مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت می کردند، چرا که مقام معظم رهبری گفته بودند که مشارکت امری بسیار مهم است.

به گفته وی، روابط عمومی‌ دستگاه‌های اجرایی در قزوین تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا مردم طعم شیرین خدمت را حس کنند و ما نیز ظرفیت‌ها را برای انجام این کار فراهم کرده‌ایم تا این اتفاق بیفتد.

فرنانده سپاه صاحب الامر (عج) با بیان اینکه امروز سپاه با حمایت مجموعه استانداری پرچم پرافتخار بسیج سازندگی را در تمام نقاط این استان برای خدمت بی منت به مردم برافراشته تا شرایط میدان خدمت فراهم شود، اظهار کرد: روابط عمومی سپاه و دستگاه‌های اجرایی در میدان دفاع از انقلاب و پشتیبانی از مردم صادق بوده و هستند چرا که سپاه خود را موظف می داند که در انتقال پیام مردم صادق و عاقلانه عمل کند و خودمان را نیز مکلف می‌دانیم که ضائقه‌ای را تلخ نکنیم.

ارسال نظر
captcha
*شرایط و مقررات*
خبرگزاری دانشجو نظراتی را که حاوی توهین است منتشر نمی کند.
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگیلیش) خودداری نمايید.
توصیه می شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشر شده، از مثبت یا منفی استفاده فرمایید.
با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابهی دارند، انتشار نمی یابد.
پربازدیدترین آخرین اخبار