
«برق من» سامانه اصلی اطلاعرسانی به مردم است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر در نشست هفتگی مدیریت اوج بار تابستان که از طریق ارتباط برخط با مدیران عامل شرکتهای توزیع نیرو برگزار شد، به نشست اعضای اطلاعرسانی دولت به میزبانی توانیر در ابتدای هفته گذشته اشاره کرد که با تاکید جدی بر ضرورت اطلاعرسانی درست و به موقع برنامههای مدیریت مصرف همراه بود.
محسن ذبیحی سامانه برق من را محور اصلی اطلاعرسانی صنعت برق به مردم ذکر کرد و از دست اندرکاران این سامانه خواست در جهت بلوغ و بهبود شرایط ارایه خدمات از طریق این بستر تعاملی، تلاش کنند.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر، پوشش فراگیر و ارتباط سازنده با مشترکان برق را از اهداف این سامانه اعلام کرد و برنامه ریزی و اطلاع رسانی درست را در کاهش تبعات محدودیتهای اوج بار تابستان و جلب رضایتنمندی مردم تاثیرگذار دانست.
محسن ذبیحی تعامل دو طرفه و پاسخگویی و رسیدگی سریع به مسایل مشترکان را موجب اقبال عمومی و پوشش حداکثری این سامانه به عنوان بستر اصلی ارتباط صنعت برق با مردم عنوان کرد که مستلزم استفاده از نیروهای پیگیر و علاقمند در این بخش است.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر با اشاره به تعیین سخنگوهای استانی، از مدیران عامل شرکتهای توزیع و برقهای منطقهای خواست با برپایی نشستهای هفتگی و با حضور مدیران روابط عمومی، ضمن بررسی مسایل و موضوعات شبکه، نسبت به اطلاعرسانی هماهنگ و یکسان در رسانهها و شبکههای اجتماعی اقدام کنند.
در این نشست مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل توانیر با ارایه نتایج نشست هفته پیش با رئیس و اعضای شورای اطلاع رسانی دولت، خلاصهای از اقدامات اطلاعرسانی روابط عمومیهای صنعت برق را تشریح و بر لزوم اجرای برنامههای مدیریت مصرف برق منطبق با سهمیههای تعیین شده استانی، تاکید کرد.
ارفعی با اشاره به آماده شدن احکام تعدادی از سخنگویان استانی صنعت برق برای ابلاغ از سوی مدیرعامل شرکت توانیر، از تدوین دستورالعمل اطلاع رسانی سخنگویان صنعت برق و آمادگی برای ابلاغ به شرکتهای برق خبر داد و خواستار تعامل فعالانه سخنگویان صنعت برق با رسانهها و انعکاس تلاش کارکنان مجموعه برق کشور با هدف تنویر افکار عمومی و معرفی چالشهای این صنعت زیربنایی شد.
در ادامه این نشست که با بررسی چالشها و شیوههای ارتقای کارایی سامانه برق من از سوی مسئولان این حوزه همراه بود، گزارشهای مربوط به روشنایی معابر، مدیریت بار خانگی و سامانه نور، وصول مطالبات و هوشمندسازی و مدیریت بار شرکتهای توزیع ارائه و بررسی شد.